vakanties Bernau

Reviews over Bernau

prima naar ons zin gehad

Leen,
    18-2-2017

Het Hans Thoma museum. Hans Thoma een schilder die herkenbaar schilderde.

Het Heimatmuseum Resenhof. alles wat te maken heeft met kunst uit hout.

Lekker en voordelig genieten van culinaire hoogstandjes.

De rust en de prachtige natuur , een werkelijk erg afwisselend landschap

Gereisd met vrienden in september 2015

Geweldige mooie natuur.

Ans en Peter Damen,
    18-2-2015

Voor ons is het een geweldige bestemming je kunt gratis met de trein nar Freiburg een geweldige stad waar voor elk wat wils is.

Het hotel licht aan de voet van Herzogenhorn 1415 meter hoog

midden in het Winter-en Wandelparadijs Bernau .

Gereisd met partner in februari 2015

Prachtig natuurgebied

Cocky,
    3-6-2013

Prima voor wandelaars................................................................................................................................................................................................................................

Gereisd met vrienden in mei 2013

Wij komen er al ieder jaar met de kerst sinds 1986, we pas

A.A. Westland,
    4-12-2006

Wij komen er al ieder jaar met de kerst sinds 1986, we hebben pas 1 keer niet kunnen skieen in Bernau of in de omgeving. Het is er geweldig, ok de bergen zijn niet zo hoog als in Oostenrijk maar een skipas kost dan ook maar 12 euro voor een dag. Voor kinderen is er een skischool met kindergarten, geweldig gewoon. Het verblijf is er ook betaalbaar, de mensen heel gastvrij en vriendelijk. (Ligt natuurlijk ook veel aan hoe je zelf bent). Als er geen sneeuw ligt kun je een Schwarzwaldkart kopen en kun je gratis met openbaar vervoer alle atracties, zwembaden en musea in de nabije omgeving ook gratis bezoeken, Verder ben je in de buurt van grote plaatsen als Freiburg, maar ook Titisee is de moeite waard. Als er in het dorp geen sneeuw is heb je meer kans bij Feldberg, Belchen en Todtnau(20 automin.

Het eten is er ook geweldig en betaalbaar!

Kortom wil je voor een weekje betaalbaar skieen of een wandelvakantie dan is Bernau zeker de moeite waard en vier maal goedkoper dan Oostenrijk!!!!!!!!

Gereisd familie in december 2005

superomgeving voor de beginnende langlaufers en skiers 6 /

peter van der velden,
    28-3-2005

superomgeving voor de beginnende langlaufers en skiers maar 6 uur rijden vanaf nijmegen incl stops febr / maart sneeuw zeker,veel loipes en ski afdalingen, sleetje rijden, gasthof schwarzwaldhaus beste

van bernau eten fantastisch en niet duur

een super aanrader waar huiselijkheid bovenaan staat.

Gereisd anders in maart 2005
Bernau scoort een 7,3 uit 10, op basis van 15 reviews