vakanties Bernau

Reviews over Bernau

Leuk hotel maar hier en daar voor verbetering vatb

Vakantieganger,
    21-7-2018

Hotel is schitterend gelegen maar buiten een dorp waardoor je altijd miet reizen als je ergens heen wilt. Kamer was netjes maar voor mensen langer dan 1,80 mtr te laag. Technisch onderhoud aan de kamers kan beter. Afvoer van de douche was slecht, tapijtplint was kapot, doorgezakte stoel, etc. Bedden en kussens worden beschermd door een plastic hoes waardoor je de hele nacht ligt te zweten in je bed. Kussens zijn overigens flut.

2 sluitingsdagen (maandag en dinsdag) past niet bij een hotel dat zich voornamelijk op vakantiegangers richt.

Wij hadden half pension geboekt. Eten was goed van smaak maar 3 van de 6 dagen een gemengde salade als voorgerecht, hierdoor wordt het eten eenzijdig.

De eigenaar/manager was erg vriendelijk en welwillend maar voerde niet alle beloftes uit.

Kamers mooi. Eten heel minimaal. Geen 27,50 waard.

Ellen,
    27-6-2018

Mooie grote kamer met goed bed. Kamer schoon. Badkamer schoon.

Speciaal met balkon geboekt, maar dit mag naam balkon niet hebben. Afdakje met 2 plastic stoeltjes en rubberen tegels. Hier hang je je wasgoed op. Maar ga je niet zitten

Avondeten kost 27,50 euro maar dat is het echt niet waard. Was lekker maar heel karig. Kopje soep. Stukje vlees en eenvoudig toetje. 1 avond zelfs geen groenten erbij. Ontbijt ook heel karig. Beslist geen 3 sterren waardig. Kok en bedrijfsleider echt aardig en behulpzaam. Maar man bij receptie niet vriendelijk.

Ontbijt heel karig. Geen 3 sterren waard. Kamers zijn mooi gerenoveerd maar buitenzijde heeft echt opknapbeurt nodig.

Gezellig met vriendelijk en hulpvaardig personeel

Luap Naknav,
    20-8-2017

Zeer gastvrij hotel met een alziende manager. Een fijne ontvangst met een aperitief van het huis. Mooie kamers in het nieuwe gedeelte van het hotel. Het personeel is erg attentief en goed op elkaar ingespeeld.

Ober Antonio en de diensters zijn ronduit een geweldig en niets is hen te veel. Ook de keuken is verrassend verfijnd en voor half pension krijg je er een uitgebreid buffet tussen 14 en 16uur gratis bij. Zeker een hotel om meermaals naar terug te keren! Wifi kon beter en voor de zomer zou een minibar op de kamer nuttig zijn.

Goed hotel op fraaie plek

Martha van Eersel,
    24-5-2017

Vriendelijk personeel. We hadden een mooie grote kamer aan het eind van de gang. Heel sfeervol.

Prachtige ligging, mooie kamer, fijn ontbijt en prachtig

24-9-2016

Prachtige ligging, mooie kamer, fijn ontbijt en prachtig terras, ook het eten in het restaurant was prima, ideaal voor wandelaars.

Bernau scoort een 7,3 uit 10, op basis van 15 reviews