Appartement Ferienwohnung Josef Glatz

2 reviews over Appartement Ferienwohnung Josef Glatz in het Nederlands

Urlaub für Naturfreunde

H.K.
25-1-2015

Die Lage des Ferienhauses ist für einen ruhesuchenden Städter ausgezeichnet! Nahe am Wald und unmittelbar am Weinberg gelegen. Herrlicher Abendblick auf das beleuchtete Gengenbach. Die Einrichtung des Hauses ist praktisch und zweckmäßig. Die Gastgeber sind aufmerksam und immer ansprechbar. Sonderwünsche werden kurzfristig erfüllt.

Geweldig

H. Holster
27-6-2010

Een prachtig huisje, gelegen tegen de boerderij van de verhuurders. Eigen ingang, eigen parkeerplaats. Heerlijk vrij gelegen buiten het dorp. Het huisje is ruim, vooral de eetkeuken, en zeer compleet ingericht. De enige minpuntjes zijn misschien de hele smalle trap naar boven, en niet al te veel handdoeken. Het uitzicht is geweldig, en de ligging maakt het een ideale uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes in het Zwarte Woud, en is ook maar een half uurtje van het Europapark af.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnung Josef Glatz in Berghaupten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnung Josef Glatz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ferienwohnung Josef Glatz scoort een 8.8 uit 10 op basis van 2 reviews.