Pension Talblick

155 reviews over Pension Talblick in het Nederlands

Uitermate goed b&b

Eric en Miriam
2-8-2015

Wij hebben 4 geweldige dagen gehad in pension Talblick,, de kamer en badkamer waren super schoon en we hadden een fantastisch uitzicht van uit ons balkon over het dal.

Het ontbijt was goed verzorgt en ruim voldoende.

Mark en Hermien zijn zeer vriendelijk , zijn heel behulpzaam als je iets vraagt, en er liggen heel veel foldertjes om dagtripjes te maken.

De omgeving is bijzonder mooi en je loopt er zo het bos in, waar je mooie wandelroutes hebt.

De prijs/ kwaliteit verhouding is goed, kindvriendelijk , een heerlijk groot terras, zeker een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastische plek

Marjan Kalfsbeek
26-7-2015

Wij waren voor het eerst op vakantie in het zwarte woud. Pension Talblick staat op een fantastische plek met een heel erg mooi uitzicht. Wij hadden de vakantie woning onder het pension. De slaapkamers zijn erg ruim met prima bedden. 's avonds kan je er heerlijk zitten op het terras met uitzicht over het dal. Mark en Hermien waren erg vriendelijk. Ze hebben ons veel tips gegeven, waar we allemaal heen konden gaan. Ze waren erg behulpzaam ;-). Chris heeft zich 's avonds ook prima vermaakt met tafelvoetballen :-). Verder hebben we veel gezien en gedaan mede door de schwartzwald kaart. We hebben 2 weken super mooi weer gehad. We hebben genoten. Pension Talblick is zeer zeker een aanrader. Wijnand, Marjan en Chris Kalfsbeek

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Ontzettend mooi vakantieadres.

f. greven
19-7-2015

Prijs kwaliteitverhouding klopt, verwacht geen 4 sterren hotelservice maar een nette degelijke gastvrijheid.

De kamer is netjes en het bed is voortreffelijk.

Ontbijt is ruim en na de prijsverhouding oké, mocht je er iets bij willen, dan is dat geen probleem.

Gezellig terras waar je heerlijk van een hapje en drankje kunt genieten, met een voortreffelijke uitzicht over het plaatsje Baiersbronn.

Gastvrouw en heer zijn vriendelijk en geven indien gewenst advies voor een mooie wandeling of andere uitstapje. Zij kennen de omgeving goed.

Goede uitvalbasis voor prachtige wandelingen met routes langs bv watervallen.

Gereisd met partner in juli 2015

geweldig

J.Houtman
9-7-2015

een heel fijn pension, prachtig uitzicht, gezellige kamer en de eigenaars Mark en Hermien fijne mensen , wij hebben een heerlijke vakantie gehad, zeker aan teraden

Gereisd met partner in juni 2015

Aanrader !

A lemmers
17-6-2015

Paar heerlijke dagen gehad in talblick

Heerlijk ontbijt en goed verwent met hapjes en drankjes

Leuke contacten met andere gasten omdat niet zo groot en onpersoonlijk als in een hotel !!!

Gereisd met partner in juni 2015

Afgelopen week met ons gezin in pension Talblick verbleven.

We hebben, mede dankzij het geweldige weer, kunnen genieten van een schitterende omgeving. Wat was de Schwarzwalder Card een uitkomst! Zovelen dingen kunnen ondernemen zonder te hoeven betalen, geweldig! We zijn tijd tekort gekomen, goeie reden om nog eens terug te gaan. De uitbaters kunnen vele tips geven en staan voor je klaar!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Oase van rust met een fantastisch Uitzicht!

Alexander van der Graaff
20-10-2014

Pension Talblick in Baiersbronn is echt een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar rust, frisse lucht en een fantastische wandelomgeving. De dag begint met een heerlijk uitgebreid ontbijt, waarna je direct vanuit dit hoog gelegen pension kunt beginnen aan één van de prachtige wandelroutes die dit gebied rijk is. Tijdens de wandeling zijn er tal van mooie lunchgelegenheden midden in de bossen en ook na de wandeling kunt u bijkomen met een goed glas streekwijn of Duitse pils. Ook kunt u bij thuiskomst vanaf het ruime terras van Talblick genieten van het adembenemende uitzicht over het dal van Baiersbronn, terwijl uw gastheer en gastvrouw u van een drankje en hapje voorzien. Het pension kent tevens een gratis toegangspas tot verschillende activiteiten in de regio, zoals downhillkarten, gratis trein en gratis skihuur in het winterseizoen. Kortom: Heel veel waar voor uw geld!

Gereisd met partner in juli 2014

Toch nog verrast!

Till
5-10-2014

Natuurlijk hadden wij ons goed voorbereid en info ingewonnen over deze locatie, maar het was veel beter en mooier. Gelegen op een geweldige plek boven tegen een berg en uitkijkend over het prachtige dal, de zeer gastvrije ontvangst en alle beschrijvingen van voorgaande bezoekers kloppen inderdaad.

Ook de Schwarzwald Plus kaart is bijzonder welkom. Geen parkeergeld, geen hoge entreekosten bij diverse attractie en gratis OV. Dat is toch Uniek.

Wij hebben een schitterende tijd gehad met dank aan Hermien en Mark.

Till en Will

Gereisd met partner in januari 2014

Super vakantie!

biancaatje
14-9-2014

Voor ons was dit alweer de 4e keer, maar de 1e keer als gezin in Pension Talblick! Mark en Hermien zijn de geweldige eigenaren van dit pension! Ze weten heel veel over de omgeving te vertellen, en waar je alle leuke plekjes/activiteiten kunt vinden! Er is ontzettend veel te doen in de wijde omgeving. Nieuw, is de Schwarzwald Plus kaart waar je tot heel veel activiteiten gratis toegang krijgt! Eindeloos plezier! Je komt er gewoon tijd te kort!

Het pension is ook heel erg gezellig! Zeer goed ontbijt! prachtig uitzicht, super service, nette kamers, eigenlijk is alles gewoon super goed geregeld in Pension Talblick! Mark en Hermien, ga zo door!

En wij komen zeker weer terug! Wij hebben onze vaste vakantiebestemming gevonden! :D

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Prachtige plek

Gerard
14-9-2014

Prima plek als uitgangspunt voor vele actualiteiten in het Zwarte Woud Wandel knooppunt vlak bij pension en afstand naar het dorp 10 min. lopen. Lekker ontbijt en erg schone kamers. Mark en Hermien zorgen voor goede sfeer en veel informatie.

Koude schotels zijn aanrader. Bij de bar of bij goed weer buiten smaakt een biertje prima. Schwarzwaldcard is een mooie besparing op de kosten met gratis openbaar vervoer en toegang tot groot aantal attracties.

Gereisd met partner in augustus 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Talblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Talblick in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Talblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.