Pension Talblick

155 reviews over Pension Talblick in het Nederlands

Heerlijk genoten!

biancaatje
7-9-2015

Wij zijn onderhand de tel kwijt! Maar wij blijven lekker terugkomen in Pension Talblick! Wij vinden de ligging van het pension zo mooi en de omgeving ook! Mark en Hermien zijn toppers! Ze hebben goede service! We hebben al meerdere malen verbleven in het pension. Dit jaar zaten wij in het vakantiehuis voor de 2e keer. Voor ons zoontje van 3 was het ook de tweede keer dat hij met ons mee ging op vakantie naar pension talblick! De Schwarzwald Plus kaart is ook een enorme uitkomst. In de twee weken dat wij daar waren hebben wij optimaal gebruik gemaakt van deze toeristenkaart!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

We hebben een geweldig verbijf gehad

Marcel Kenens
27-8-2015

Zeer gastvrije eigenaren, je voelt je er direct thuis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldig pension op zeer mooie plek

GerdaM
22-8-2015

Zeer goed pension op een prachtige plek. We hadden een ruime, schone kamer met groot balkon. Doordat het pension hoog gelegen is hadden we een erg mooi uitzicht over het dorp Baiersbronn. Goed met de auto bereikbaar.

Vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Ze leggen uit wat er in de omgeving te doen is. Ontbijt is prima verzorgd.

Erg mooie omgeving om te wandelen. Maar ook prima af te wisselen met bezoeken van mooie dorpjes en steden of lekker te zwemmen in het zwembad in Baiersbronn of een van de andere zwembaden in de buurt.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Fijn verblijf

E.Rombouts
18-8-2015

We hebben een fijne verblijf gehad in Pension Talblick. Fijne, nette kamer met een prachtig uitzicht op het dal. Een eigen balkon wat we erg fijn vonden. Pensionhouders weten veel over omgeving, zijn gastvrij en behulpzaam. Ontbijt was prima. We hebben veel gebruik gemaakt van de kaart om vrij te reizen met bus en trein. Omgeving is prachtig en het pension een goede uitvalsbasis om te wandelen. Vooral Monninkenpad is erg mooi en afwisselend.

Cultuur? Stad Baden Baden; prachtig museum en een park om te wandelen met een rozentuin, dahliatuin en een mooi klooster. Stad Freudenstadt; mooie gerestaureerde kerk en een stadscentrum met 4 grote pleinen met winkelgalerijen.

Het bezoek aan de Glashütte geeft een historisch beeld van het Zwarte Woud en de relatie met Nederland.

Gereisd met partner in augustus 2015

In een prachtige omgeving, met een uitzicht over de regio, zijn alle omstandigheden goed. Vriendelijke eigenaren, een perfect ontbijt en alles goed geregeld en schoon. Mark en Hermien weten ook alles over de regio en zijn zeer geïnteresseerd in de gasten. Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

Thuiskomen in het Schwarzwald.

Pieter Hijmans
11-8-2015

Heerlijk ontvangst en thuis voelen totdat je weer naar huis gaat.

Zeer aardige eigenaars, goed ontbijt, schoon, een terras met een mooi uitzicht op Baiersbronn. Prijs voor de kamer is zeker niet te duur.

Voor ons dus een reden om hier vaker te komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijk vakantie adres!!

George Muis
8-8-2015

De omgeving en het uitzicht zijn supermooi!! Het pension ligt boven in Baiersbronn en je hebt er een fantastisch uitzicht. Het ligt op een mooie rustige locatie en het personeel bij deze de eigenaren zijn zeer klantvriendelijk en aardige mensen.

Super gastvrij

Jakobs
5-8-2015

Zeer vriendelijk ontvangen. Leek wel thuiskomen.

Nette kamers, gezellige sfeer.

We hebben een heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met partner in juli 2015

smb
3-8-2015

Wij vonden Pension Talblick superbe Het ontvangst was zeer goed .Wat een prachtige omgeving en een mooie uitzicht van uit de slaapkamer en terras die ook goed en keurig uit zagen. En niet te vergeten ook lekker geslapen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Fantastisch adres!

Een aanrader voor een heerlijke vakantie
3-8-2015

Een heerlijke vakantie in Pension Talblick in Baiersbronn met vriendelijke en gastvrije "gastgebers" Hermien en Mark. Na een heerlijke vakantie is het goed thuiskomen in dit pension met zijn mooie terras met uitzicht op het dal. Op de kaart heerlijke ijsjes en drankjes. En als je geen zin hebt om nog naar een restaurant te gaan, staat er een heerlijke flammkuchen op de kaart.

De kamers zijn schoon, het ontbijt is lekker en uitgebreid. Kortom een prima adres om vakantie te houden in het Zwarte Woud.!

Cees en Ria van Eck

Gereisd met partner in juli 2015

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Talblick in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Talblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.