Pension Talblick

Weer vandaag9°-2°
Pension Talblick
9,3

155 reviews over Pension Talblick in het Nederlands

Het was wederom een fatastische week.

Fam. Pothoven
13-2-2017

Het vakantie verblijf is gerenoveerd en is erg mooi geworden.

De bedden lagen heerlijk. Parkeren op eigen terrein.

Een prachtig uitzicht over het dal.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

TOP, uitzicht, locatie en schone kamers

Willem
14-10-2016

Heerlijk rustige locatie. Wij waren met de motor op doorreis, maar je kan daar zeker een week of langer genieten van de omgeving. Motoren in de garage, eenvoudig maar goedkoop en lekker eten. Het ontbijt was helemaal top. Mooie kamers, schoon en super uitzicht over het dal. En dan ook nog super vriendelijke mensen die je graag hlpen en je thus laten voelen. We komen zeker weer terug en de volgende keer blijven we langer.

Gereisd met vrienden in juni 2016

In een woord: fantastisch. Onze gastheer en -vrouw (een Nederlands stel) waren super aardig en hadden goede tips. We kregen verder een Swarzwald Plus pas waarmee we bijna overal gratis in konden, van wellnessresorts tot kastelen. Verder was het ontbijt perfect geregeld en de kamer ook zeer goed. We hadden een balkon met uitzicht over het dal. Geweldig wakker worden dus. We hebben echt genoten en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2016

Marcel Kenens
21-9-2016

De gastvrijheid van de eigenaren en het gevoel dat ze je geven. Je voelt echt dat je welkom bent en ze geven ook tips voor leuke uitjes in de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016

Positief verhaal Ik Vertek !

Maria uit Apeldoorn
19-9-2016

Mooi groot gerenoveerd pension , gerund door zeer bevlogen nederlands echtpaar . Al ruim 8 jaar bezig om er een prachtig gerenoveerd pension van te maken . Prachtige ruime kamers, met zeer goede bedden . Praktisch ingericht en schoon. Mooi uitzicht over het dal . Wandelroutes vanuit het pension en vertrekpunt voor velerlei leuke uitstapjes. Als je langer boekt dan 3 nachten , krijg je de gratis zwartewoudpas. Met deze pas kun je gratis naar allerlei toeristische attracties, gratis met de de trein, en musea. Ook in de winter kun je hiermee zelfs gratis skie schoenen , skies huren en skielift !ed.

Je krijgt in het pension een warm welkom en heel veel info mbt de omgeving . Gezellige uurtjes op terras en in de bar. . Heerlijk verzorgd ontbijt . De hond is meer dan welkom in het pension . Er is geen lift, maar de hond kan met gemak de trap op ( ruime treden, niet te stijl en bekleed ).

Kortom een heerlijk adres om eens fijn van de rust en de natuur te genieten, maar ook voor allerlei actieviteiten en sportieve bezigheden ! Wifi aanwezig , maar alleen beneden bij de bar....enkele restaurantjes in het dorp. Super adresje !,,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

geweldig

Corrie en Gert
9-8-2016

Prima week in pension talblick in baiersbronn gehad

Weer was ook prima !!

Fijn om te wandelen

Maar ook veel andere dingen veel tips gehad van mark en hermien

Swartwald kaart veel gratis entree ect

Gereisd met partner in juli 2016

Vakantiehuis met prachtig uitzicht

den Hartog
31-7-2016

Het vakantiehuis is heel ruim een schoon. Het heeft een prachtig uitzicht op het dal van Baiersbronn. Wij vonden het erg gezellig bij Mark en Hermien en niet te vergeten hond Lady. We hebben ook veel bruikbare tips voor uitstapjes gekregen. Wij miste alleen een tuin om bijv. in te kunnen bbq-en. Het balkon is hier niet geschikt voor. Tevens zou het handig zijn om een wasmachine in het pension te kunnen gebruiken. De omgeving is erg mooi en er is veel te doen. De Schwarzwald plus kaart is een fijne extra. Ook prettig dat er WIFI is. Wij hebben het prima naar ons zin gehad bij Pension Talblick.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Gewoonweg heerlijk

Wettinck Gino Nicole Baeyens
27-7-2016

Er is voor ieder wat wils, zowel voor rust als ontspanning ,natuur, cultur,belevenis ,kortweg te veel om hier allemaal neer te pennen daarom is de vakantie niet lang genoeg maar het allerbelangrijkste vond mijn vrouw en ik het warme en vriendelijke onthaal van Marc en Hermien waarvoor nogmaals onze dank . Het was top

Gereisd met partner in juli 2016

Supergezellig!

Fam. Dunnink
9-3-2016

We hebben twee nachten gelogeerd bij dit pension op doorreis naar Oostenrijk voor de wintersport. Vooraf even gekeken op Zoover en dachten: hier moeten we zijn!

Allemaal dik voor mekaar bij dit Nederlandse pension met met Mark en Hermien als gezellige eigenaren. Superkamers met fantastisch uitzicht en een heel uitgebreid ontbijt stond ons te wachten. Heel gezellig gekletst savonds met de eigenaren onder t genot van een biertje aan de stamtafel. Ze weten echt alles over de omgeving en geven heel veel tips over wat de meest leuke dingen zijn in t Zwarte woud. Met de Schwarzwald-plus kaart is bijna alles gewoon helemaal gratis, bijna niet te geloven dat zoiets rendabel is! Heerlijk paar uurtjes geskied en Mummelsee en Allerheiligen bezocht, kan allemaal makkelijk in een dag en nog gewoon gratis ook met die kaart.

Volgende keer komen we in de zomer, dan ook voor en paar stevige wandelingen met enorme vergezichten. Dank voor alles, het was geweldig fijn bij jullie!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Fantastisch!

R. Huls
10-9-2015

Heerlijke week gehad in Pension Talblick met zeer gastvrije eigenaren. Pension is prachtig gelegen met uitzicht op het dal. Alles is er prima verzorgd, goed ontbijt, schone kamers.

Ook de Schwarzwald Plus kaart die aan gasten wordt verstrekt is een uitkomst; we hebben er flink gebruik van gemaakt. Kortom een aanrader dit adres.

Gereisd met partner in september 2015

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Talblick in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Talblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.