Pension Talblick

Weer vandaag9°-1°
Pension Talblick
9,3

16 reviews over Pension Talblick in het Nederlands

Perfecte B&B in het Schwarzwald !

Dirk Rietkerk,
18-6-2018

Voor warm eten zul je een alternatief moeten zoeken (maar daarvoor heet het ook een B&B), maar verder is het een perfecte plek om een paar dagen te logeren.

De eigenaars heten je van harte welkom en je wordt onthaald als oude vrienden.

En het uitzicht is onovertroffen....

Gereisd met vrienden in juni 2018

super

hans,
26-9-2017

leuke gastheer en vrouw keurig net verblijf op onze doorreis op de motor naar faak am see oostenrijk

zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in september 2017

TOP, uitzicht, locatie en schone kamers

Willem
14-10-2016

Heerlijk rustige locatie. Wij waren met de motor op doorreis, maar je kan daar zeker een week of langer genieten van de omgeving. Motoren in de garage, eenvoudig maar goedkoop en lekker eten. Het ontbijt was helemaal top. Mooie kamers, schoon en super uitzicht over het dal. En dan ook nog super vriendelijke mensen die je graag hlpen en je thus laten voelen. We komen zeker weer terug en de volgende keer blijven we langer.

Gereisd met vrienden in juni 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Talblick voor je op een rij gezet:

Geweldig pension op zeer mooie plek

GerdaM
22-8-2015

Zeer goed pension op een prachtige plek. We hadden een ruime, schone kamer met groot balkon. Doordat het pension hoog gelegen is hadden we een erg mooi uitzicht over het dorp Baiersbronn. Goed met de auto bereikbaar.

Vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Ze leggen uit wat er in de omgeving te doen is. Ontbijt is prima verzorgd.

Erg mooie omgeving om te wandelen. Maar ook prima af te wisselen met bezoeken van mooie dorpjes en steden of lekker te zwemmen in het zwembad in Baiersbronn of een van de andere zwembaden in de buurt.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

smb
3-8-2015

Wij vonden Pension Talblick superbe Het ontvangst was zeer goed .Wat een prachtige omgeving en een mooie uitzicht van uit de slaapkamer en terras die ook goed en keurig uit zagen. En niet te vergeten ook lekker geslapen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Uitzicht is fantastisch!

Leysen
7-9-2014

Het uitzicht is geweldig met tal van wandelmogelijkheden. Er zijn tal van sportactiviteiten, leuke eetadresjes in de onmiddellijke omgeving. Tal van uitstappen mogelijk. De eigenaars zijn vriendelijk en zijn heel behulpzaam. Ze geven leuke tips. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Op hun caféterras kan je genieten van het weids uitzicht met een glas wijn of bier, ijsjes enz.

Wij gaan zeker terug en onze kinderen vonden het ook een geweldige vakantieplek!

Gereisd met vrienden in september 2014

Mooie plek

Harry
16-7-2014

Nette accomodatie, nette kamers en goede bad kamer

Gereisd met vrienden in juli 2014

Nette kamers, goede bedden en een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Heel enthousiast beheerdersechtpaar (Nederlanders) die de boe goed voor elkaar heeft. een echte aanrader,

Gereisd met vrienden in mei 2014

Fantastisch pension met prachtig uitzicht

Annelies en Jos van Nijnatten
10-9-2013

Dit was de 2e keer dat wij bij Talblick waren en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Talblick is een gezellig pension met een gastvrije ontvangst en staat in een omgeving waar veel te zien is en waar het prachtig wandelen is.

Mark en Hermien weten je enthousiast te maken voor diverse leuke uitstapjes met hun goede tips.

Het ontbijt is goed verzorgd, kortom het is goed toeven bij Pension Talblick.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Gastvrije plek met fantastisch uitzicht

Annelies en Jos van Nijnatten
10-9-2013

Dit was de 2e keer dat wij bij Talblick waren en het zal echt niet de laatste keer zijn. Een gastvrije ontvangst, een gezellig pension en een omgeving waar heel veel te zien is en waar het prachtig om te wandelen is.

Kortom, het is goed toeven bij Pension Talblick.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Talblick in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Talblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.