Pension Talblick

Weer vandaag14°-1°
Pension Talblick
9,3

10 reviews over Pension Talblick in het Nederlands

Het was wederom een fatastische week.

Fam. Pothoven
13-2-2017

Het vakantie verblijf is gerenoveerd en is erg mooi geworden.

De bedden lagen heerlijk. Parkeren op eigen terrein.

Een prachtig uitzicht over het dal.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Heerlijk genoten!

biancaatje
7-9-2015

Wij zijn onderhand de tel kwijt! Maar wij blijven lekker terugkomen in Pension Talblick! Wij vinden de ligging van het pension zo mooi en de omgeving ook! Mark en Hermien zijn toppers! Ze hebben goede service! We hebben al meerdere malen verbleven in het pension. Dit jaar zaten wij in het vakantiehuis voor de 2e keer. Voor ons zoontje van 3 was het ook de tweede keer dat hij met ons mee ging op vakantie naar pension talblick! De Schwarzwald Plus kaart is ook een enorme uitkomst. In de twee weken dat wij daar waren hebben wij optimaal gebruik gemaakt van deze toeristenkaart!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Afgelopen week met ons gezin in pension Talblick verbleven.

We hebben, mede dankzij het geweldige weer, kunnen genieten van een schitterende omgeving. Wat was de Schwarzwalder Card een uitkomst! Zovelen dingen kunnen ondernemen zonder te hoeven betalen, geweldig! We zijn tijd tekort gekomen, goeie reden om nog eens terug te gaan. De uitbaters kunnen vele tips geven en staan voor je klaar!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Super vakantie!

biancaatje
14-9-2014

Voor ons was dit alweer de 4e keer, maar de 1e keer als gezin in Pension Talblick! Mark en Hermien zijn de geweldige eigenaren van dit pension! Ze weten heel veel over de omgeving te vertellen, en waar je alle leuke plekjes/activiteiten kunt vinden! Er is ontzettend veel te doen in de wijde omgeving. Nieuw, is de Schwarzwald Plus kaart waar je tot heel veel activiteiten gratis toegang krijgt! Eindeloos plezier! Je komt er gewoon tijd te kort!

Het pension is ook heel erg gezellig! Zeer goed ontbijt! prachtig uitzicht, super service, nette kamers, eigenlijk is alles gewoon super goed geregeld in Pension Talblick! Mark en Hermien, ga zo door!

En wij komen zeker weer terug! Wij hebben onze vaste vakantiebestemming gevonden! :D

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Genieten!

Joyce
10-8-2014

Wij zijn voor de tweede keer bij bij Pension Talblick geweest en ook de tweede keer weer genoten van de gastvrijheid van Mark en Hermien en de schitterende omgeving waar het heerlijk wandelen is. De tweede keer ook gebruik gemaakt van de Schwarzwald plus kaart, mooie aanvulling.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Aanrader!

Familie Jansen
5-5-2013

Net terug van een paar dagen in Pension Talblick. Prachtige ligging, zeer gastvrije eigenaren, alles blinkend schoon, prima bedden, heerlijk ontbijt, wandelingen starten naast de voordeur, genoeg te ondernemen in de omgeving. Kortom: een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Super gastvrij en prachtig uitzicht!

Willem & Anita
25-7-2011

Wij hebben met het gezin een week de grote vakantiewoning gehuurd, het was schoon, zeer ruim, goede bedden en erg gezellig 's avonds op het schitterende terras!

Prijs/kwaliteit is echt geweldig voor dit ruime appartement.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

zeer net en vriendelijk pension

Kreeft
24-6-2011

Pension Talblick is een echte aanrader! erg mooi gelegen en prachtige ruime schone kamers. Eigenaars zijn ook erg vriendelijk! Al met al een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Geweldig, rust, ruimte en service

Jan en Anneliese
5-1-2011

Het was weer geweldig.

Dit was de tweede keer dat wij begin januari in het apartement (vakantie wooning)verbleven.

Een prachtig uitzicht op het dal en de bergen er om heen.

Wat het apartement betreft: uitstekend alles is aanwezig.

Mooie slaapkamer met goede bedden, een badkamer met douche en ligbad.

Wij hebben alweer geboekt voor een week in mei.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

we komen zeker een keer terug

haveman
23-8-2010

Alleen jammer dat de 'bar' na half 11 dicht gaat, misschien een idee dat 1 van de twee wat langer doorgaat 's avonds, de ander het ontbijt doet en vervolgens samen de kamers gaat doen????

Want het was juist zo gezellig met al die onbekende mensen, lekker kletsen, biertje erbij en dan..............helaas gaan ze om half 11 dicht!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Talblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Talblick in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Talblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.