Pension Talblick

Weer vandaag13°-1°
Pension Talblick
9,3

13 reviews over Pension Talblick in het Nederlands

Positief verhaal Ik Vertek !

Maria uit Apeldoorn
19-9-2016

Mooi groot gerenoveerd pension , gerund door zeer bevlogen nederlands echtpaar . Al ruim 8 jaar bezig om er een prachtig gerenoveerd pension van te maken . Prachtige ruime kamers, met zeer goede bedden . Praktisch ingericht en schoon. Mooi uitzicht over het dal . Wandelroutes vanuit het pension en vertrekpunt voor velerlei leuke uitstapjes. Als je langer boekt dan 3 nachten , krijg je de gratis zwartewoudpas. Met deze pas kun je gratis naar allerlei toeristische attracties, gratis met de de trein, en musea. Ook in de winter kun je hiermee zelfs gratis skie schoenen , skies huren en skielift !ed.

Je krijgt in het pension een warm welkom en heel veel info mbt de omgeving . Gezellige uurtjes op terras en in de bar. . Heerlijk verzorgd ontbijt . De hond is meer dan welkom in het pension . Er is geen lift, maar de hond kan met gemak de trap op ( ruime treden, niet te stijl en bekleed ).

Kortom een heerlijk adres om eens fijn van de rust en de natuur te genieten, maar ook voor allerlei actieviteiten en sportieve bezigheden ! Wifi aanwezig , maar alleen beneden bij de bar....enkele restaurantjes in het dorp. Super adresje !,,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vakantiehuis met prachtig uitzicht

den Hartog
31-7-2016

Het vakantiehuis is heel ruim een schoon. Het heeft een prachtig uitzicht op het dal van Baiersbronn. Wij vonden het erg gezellig bij Mark en Hermien en niet te vergeten hond Lady. We hebben ook veel bruikbare tips voor uitstapjes gekregen. Wij miste alleen een tuin om bijv. in te kunnen bbq-en. Het balkon is hier niet geschikt voor. Tevens zou het handig zijn om een wasmachine in het pension te kunnen gebruiken. De omgeving is erg mooi en er is veel te doen. De Schwarzwald plus kaart is een fijne extra. Ook prettig dat er WIFI is. Wij hebben het prima naar ons zin gehad bij Pension Talblick.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Supergezellig!

Fam. Dunnink
9-3-2016

We hebben twee nachten gelogeerd bij dit pension op doorreis naar Oostenrijk voor de wintersport. Vooraf even gekeken op Zoover en dachten: hier moeten we zijn!

Allemaal dik voor mekaar bij dit Nederlandse pension met met Mark en Hermien als gezellige eigenaren. Superkamers met fantastisch uitzicht en een heel uitgebreid ontbijt stond ons te wachten. Heel gezellig gekletst savonds met de eigenaren onder t genot van een biertje aan de stamtafel. Ze weten echt alles over de omgeving en geven heel veel tips over wat de meest leuke dingen zijn in t Zwarte woud. Met de Schwarzwald-plus kaart is bijna alles gewoon helemaal gratis, bijna niet te geloven dat zoiets rendabel is! Heerlijk paar uurtjes geskied en Mummelsee en Allerheiligen bezocht, kan allemaal makkelijk in een dag en nog gewoon gratis ook met die kaart.

Volgende keer komen we in de zomer, dan ook voor en paar stevige wandelingen met enorme vergezichten. Dank voor alles, het was geweldig fijn bij jullie!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Talblick voor je op een rij gezet:

We hebben een geweldig verbijf gehad

Marcel Kenens
27-8-2015

Zeer gastvrije eigenaren, je voelt je er direct thuis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Thuiskomen in het Schwarzwald.

Pieter Hijmans
11-8-2015

Heerlijk ontvangst en thuis voelen totdat je weer naar huis gaat.

Zeer aardige eigenaars, goed ontbijt, schoon, een terras met een mooi uitzicht op Baiersbronn. Prijs voor de kamer is zeker niet te duur.

Voor ons dus een reden om hier vaker te komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastische plek

Marjan Kalfsbeek
26-7-2015

Wij waren voor het eerst op vakantie in het zwarte woud. Pension Talblick staat op een fantastische plek met een heel erg mooi uitzicht. Wij hadden de vakantie woning onder het pension. De slaapkamers zijn erg ruim met prima bedden. 's avonds kan je er heerlijk zitten op het terras met uitzicht over het dal. Mark en Hermien waren erg vriendelijk. Ze hebben ons veel tips gegeven, waar we allemaal heen konden gaan. Ze waren erg behulpzaam ;-). Chris heeft zich 's avonds ook prima vermaakt met tafelvoetballen :-). Verder hebben we veel gezien en gedaan mede door de schwartzwald kaart. We hebben 2 weken super mooi weer gehad. We hebben genoten. Pension Talblick is zeer zeker een aanrader. Wijnand, Marjan en Chris Kalfsbeek

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Topverblijf samen met schwarzwaldplus-karte

Simone ebbelaar
25-7-2014

Samen met onze (bijna) 16 jarige zoon zijn wij een week te gast geweest in pension Talblick. Het verblijf was uitstekend, zie voorgaande beoordelingen. Voor ons was vooral de schwarzwaldplus-karte een kado! We hebben optimaal gebruik gemaakt van alle activiteiten die gratis werden verstrekt via deze karte. E-Mountainbikes gereden, segway tocht gemaakt, mountainkartdownhillen, rodelbaan, midgetgolf, zwembaden, waldkletteren , openbaar vervoer, parkeergarages,stoeltjesliften bierbrouwerij rondleidingen, en dan zijn er nog vele mogelijkheden waar wij niet aan toe gekomen zijn. En we hebben voor al deze activiteiten niets hoeven te betalen. Geweldig! Onze zoon heeft zich super vermaakt ( wij ook)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Enorme aanrader!!!

Natasja
9-5-2013

Een heerlijke week vakantie hier gehad samen met mijn zoon en hond. Dit pension wordt gerund door twee enthousiaste vriendelijke gastvrije mensen die er alles aan doen om je een goed vakantie gevoel te geven.

De ligging is schitterend, het pension schoon en mooi, een rijkelijk ontbijt, en wandelingen te overvloed. Na de wandeling heerlijke ijscoupes!!

Binnen een kleine straal is van alles te doen en zien.

Kortom een echte aanrader!!

Voor wie twijfelt of hij hier wil boeken,gewoon doen, krijgt u geen spijt van!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

hotel/pension Talblick in Baiersbronn was voor ons een huwelijks Kado van onze kids Remco en Debora ook zij hebben als grote kids hier ook erg genoten van het hotel uitzicht en omgeving we hebben hermen en mark leren kennen als zeer spontane aardige mensen die voor je klaarstaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en natuurlijk de hond lady niet te vergeten.

Het hotel is gelegen op een toplocatie met schitterend uitzicht vanaf het balkon maar ook vanaf het terras een prachtig uitzicht en met de goede zorg van mark en hermen voor je drankjes en ijsjes is het echt genieten in het heerlijke zonnetje kortom we gaan zeker terug waarschijnlijk al in januari als we 12 en half jaar getrouwd zijn en dan genieten van een heerlijke wintersport vakantie. en qua prijs kwaliteit verhouding raden we anderen zeker aan om bij Hermine en Mark te boeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

geweldig uitzicht

Fam B. Schulte
9-8-2010

We hebben een hele fijne vakantie gehad in het vakantiehuis Talblick in Baiersbronn. Een geweldig uitzicht vanuit de huiskamer. Prima bedden.

Veel met het openbaar vervoer gereisd (gratis) en gemakkelijk. Bij de meeste plaatsen stap je midden in het centrum uit ( geen parkeer problemen)

Baden baden, Freudenstadt en vele andere plaatsen in de omgeving bekeken.

Lekker gebak gegeten bij de vele bakkerijen in de omgeving.

Weinig gefietst, het was te heuvelachtig.

We hebben ons prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Talblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Talblick in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Talblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.