Pension Talblick

Pension
Weer vandaag9°-1°
Pension Talblick
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Talblick voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Talblick in het Nederlands

2008

zeer goed overnachtingspension

Margreet
23-8-2008

Wij hebben in de meivakantie 1 nacht geslapen op doorreis naar het Europapark. Prima pension. Vriendelijke eigenaars die alles voor je doen. Fantastisch uitzicht over het dal!!!

Prima ontbijt met voldoende keuze.

Heel goed pension om als overnachtingsplekje te gebruiken als je nog verder zuidelijk gaat.

Gereisd familie in april 2008

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Talblick in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Talblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.