Pension Talblick

Pension Talblick
9,3

22 tips over Pension Talblick

GerdaM, 22-8-2015

Je krijgt de Schwarzwald Plus kaart waarmee je zeer veel activiteiten elke dag gratis kunt doen, zoals zwemmen, fietsen huren, stoeltjeslift, mountaincarts, segway. Een aanrader!

Je krijgt ook de Konus kaart waarmee je gratis met openbaar vervoer kunt reizen in het hele Zwarte Woud!

George Muis, 8-8-2015
Wij hadden kamer 18 met een mooi balkon en ruime kamer, de kamers zijn supernetjes en schoon!!!
f. greven, 19-7-2015

Wil je optimaal genieten van het uitzicht! boek dan een kamer met balkon.

Het is een aanrader pension Talbick.

We hebben een aantal aanbieders voor Talblick voor je op een rij gezet:

A lemmers , 17-6-2015

Met de schwartwaldkarte lekker gratis gegolfd wat normaal net zo duur kost als twee overnachtingen met ontbijt in dit pension !!

Lekker gegeten bij hotel falke !!!

Alexander van der Graaff, 20-10-2014
Het dal van Baiersbronn kent een aantal goeie restaurants, waarbij Hotel Falcken er echt uit springt met heerlijk eten voor een nette prijs.
biancaatje, 14-9-2014
Maak gebruik van de Schwarzwald Plus kaart! Deze krijg je bij een verblijf van minimaal 2 nachten. Je kan ontzettend veel uitstapjes helemaal gratis doen!

Rinus Smit Tonny Konings, 1-9-2014
Altijd even Persoonlijk informeren of er een kamer vrij is i.p.V.d boekings.com
W. Haesebrouck, 26-7-2014

Wil je besparen op kosten, maak dan gebruik van de pas. Klettergarten (klimmen van boom tot boom), bobsleeën, de glasblazerij en de bierbrouwerij bezoeken, we hebben het allemaal gedaan.

Wij, als motorrijders, hebben onze motoren kostenloos in de garage kunnen stallen. Wel zo'n veilig gevoel.

Simone ebbelaar, 25-7-2014
Ga met je puberkinderen naar pension talblick, want zij verstrekken deze schwarzwaldkarte , en heb een geweldige tijd! Ook voor de winterperiode is dit een aanrader, want dan zijn de liften, ski/snowboard materiaal ook gratis via die karte! ( met nog vele andere winter gerelateerde activiteiten)!
Freya Van den Bossche, 7-10-2013

Wij bleven langer dan voorzien omdat het er zo leuk was;

Pension heel geschikt voor motorrijders!

Heel veel te zien in de omgeving, en Mark en Hermien geven goeie tips over goeie restaurants. Bezoek in augustus het theelichtjesfestival (duizenden theelichtjes!) in het nabijgelegen stadje Bullbach.

We hebben een aantal aanbieders voor Talblick voor je op een rij gezet: