Pension Talblick ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Carla Gertsen

Hartelijke en gezellige ambiance.

Carla Gertsen,
11-9-2017

Zoek je een pension voor een nette prijs waar je een heerlijk ontbijt krijgt en een mooie ruime kamer.en waar de eigenaars hun werk met passie doen en niets hun teveel is! Dan moet je hier zijn, prachtige omgeving met fantastisch uitzicht.Als je terug komt van een heerlijke dag , kun je mits je dat leuk vind nog ff bijkletsen met de andere gasten onder het genot van een hapje en drankje.en zo tevens onderling nog tips uitwisselen met elkaar.De eigenaars zijn ook perfect op de hoogte en helpen je graag op weg.Zodat je kunt terug kijken op een heerlijke onbezorgde en relaxte vakantie ,die zeker voor herhaling vatbaar is.

Gereisd met partner in september 2017