Pension Talblick ***

Review geschreven door Marlies van Nimwegen

Een hele fijne vakantie!

Marlies van Nimwegen,
26-6-2017

Prachtige locatie met mooie uitzicht. We hebben gekozen voor een ruime kamer met zitgedeelte die ook op warme dagen koel blijft. Prima geslapen. Het pension is oud maar goed onderhouden en schoongemaakt. Het ontbijt is standaard met elke dag vers brood van de bakker, een goede start voor de dag, met uitstekende koffie zoals we gewend zijn in Nederland. Service in het pension is prima. Vanuit het pension kun je gemakkelijk een wandeling maken in fantastische landschap van het zwarte woud. Ook kan je in het pension goede informatie krijgen over wandelingen en uitstapjes. Je hoeft je er geen dag te vervelen. Als tip voor de toekomst: zowel in het pension als elders in deze omgeving (restaurant / musea's) is er onvoldoende rekening gehouden met minder valide. Specifiek voor rolstoelgebruikers is deze omgeving onbereikbaar.

Gereisd met partner in juni 2017