Pension Talblick ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Wim Groenewoud

Fantastisch verblijf: schoon, prachtig uitzicht!

Wim Groenewoud,
4-3-2017

Eén week Talblick is eigenlijk te kort. Er is zoveel te zien en te doen… Daarom gaan we dit jaar wéér een week. Het pension ligt in een prachtige omgeving met een magnifiek uitzicht en is bijzonder schoon. En de bedden liggen erg comfortabel! We hebben elke ochtend genoten van een heerlijk, uitgebreid ontbijt.

Vroeger reden we dóór het Zwarte Woud -op weg naar Zwitserland- en hebben nooit overwogen er eens een vakantie door te brengen (het zou regenrijk zijn enz.). Maar in 2016 zijn -gelukkig- onze ogen geopend.

Talblick ligt in een prachtige omgeving; ’s morgens opstaan en uitkijken over het dal is enorm rustgevend. In de omgeving is veel te zien en te doen, voor zowel gezinnen met kinderen als stellen, zowel jong als oud(er).

De Schwarzwald-Plus-Karte biedt veel mogelijkheden om gratis of met flinke korting van diverse zaken te genieten of diverse dingen te beleven. Zo hebben wij (58 en 55 jaar) o.a. een rondleiding gehad in kasteel Hohenzollern, in de brouwerij waar Alspirsbacher bier gemaakt wordt en in een Schwarzwälder Schinken-rokerij.

Daarnaast: Talblick is “sehr gemütlich” en Mark en Hermien vormen een gezellig en enthousiast gastheer/-vrouw-team.

Gereisd met partner in juli 2016