Pension Talblick

154 reviews over Pension Talblick in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Perfecte B&B in het Schwarzwald !

Dirk Rietkerk
18-6-2018

Voor warm eten zul je een alternatief moeten zoeken (maar daarvoor heet het ook een B&B), maar verder is het een perfecte plek om een paar dagen te logeren.

De eigenaars heten je van harte welkom en je wordt onthaald als oude vrienden.

En het uitzicht is onovertroffen....

super

hans
26-9-2017

leuke gastheer en vrouw keurig net verblijf op onze doorreis op de motor naar faak am see oostenrijk

zeker voor herhaling vatbaar

Hartelijke en gezellige ambiance.

Carla Gertsen
11-9-2017

Zoek je een pension voor een nette prijs waar je een heerlijk ontbijt krijgt en een mooie ruime kamer.en waar de eigenaars hun werk met passie doen en niets hun teveel is! Dan moet je hier zijn, prachtige omgeving met fantastisch uitzicht.Als je terug komt van een heerlijke dag , kun je mits je dat leuk vind nog ff bijkletsen met de andere gasten onder het genot van een hapje en drankje.en zo tevens onderling nog tips uitwisselen met elkaar.De eigenaars zijn ook perfect op de hoogte en helpen je graag op weg.Zodat je kunt terug kijken op een heerlijke onbezorgde en relaxte vakantie ,die zeker voor herhaling vatbaar is.

We hebben een aantal aanbieders voor Talblick voor je op een rij gezet:

Vakantie in Pension Talblick is heel prettig.

Jan en Hendrika
29-8-2017

De gastvrijheid was prima. Kamers schoon en comfortabele bedden. De fam. v.d. Stelt heeft veel kennis over de omgeving. Zij weten wat gastheerschap inhoudt. Kortom wij hebben een heel fijne vakantie gehad.

Fantastisch en super diervriendelijk

Hilde en Roger (België)
15-8-2017

De ligging met prachtig uitzicht over het dal, de rust die er heerst met een zeer gedienstige, vriendelijke en professionele uitbating van Hermien en Mark. Tot de volgende.

Voor de 5e keer super!

Monique & Ben
9-8-2017

Voor de 5e keer alweer de fantastische vakantiewoning gehuurd. Dat zegt genoeg toch? En de Schwarzwald Plus Karte is veel gebruikt. Mooie gratis uitstapjes gemaakt en sportief geweest. Gleitschirm fliegen ,Segway-tour , kabelbaan in Bad Wildbad en zwemmen in Panoramabad Freudenstadt. Alles gratis hè !!

Er komt beslist nog een 6e keer Talblick aan!

Een hele fijne vakantie!

Marlies van Nimwegen
26-6-2017

Prachtige locatie met mooie uitzicht. We hebben gekozen voor een ruime kamer met zitgedeelte die ook op warme dagen koel blijft. Prima geslapen. Het pension is oud maar goed onderhouden en schoongemaakt. Het ontbijt is standaard met elke dag vers brood van de bakker, een goede start voor de dag, met uitstekende koffie zoals we gewend zijn in Nederland. Service in het pension is prima. Vanuit het pension kun je gemakkelijk een wandeling maken in fantastische landschap van het zwarte woud. Ook kan je in het pension goede informatie krijgen over wandelingen en uitstapjes. Je hoeft je er geen dag te vervelen. Als tip voor de toekomst: zowel in het pension als elders in deze omgeving (restaurant / musea's) is er onvoldoende rekening gehouden met minder valide. Specifiek voor rolstoelgebruikers is deze omgeving onbereikbaar.

Een fantastisch verblijf

Hilde
18-4-2017

Zeer gastvrije ontvangst, Hermine en Mark geven duidelijke informatie over wandelingen en bezoeken. Talblick is mooi gelegen met een prachtig uitzicht en uitvalsbasis voor korte en lange wandelingen en excursies. Goed bewegwijzerde paden in een prachtig gebied. Het pension is gezellig ingericht en alles is heel netjes. De slaapkamer met de extra zitkamer waren in orde en compenseerden de oudere badkamer.

De Schwarzwalder-plus-kaart is een sterke troef, want die geeft heel wat gratis en verminderd tarief op divers gebied om de streek te ontdekken.

Kortom een aanrader om er naartoe te gaan!

Fantastisch verblijf: schoon, prachtig uitzicht!

Wim Groenewoud
4-3-2017

Eén week Talblick is eigenlijk te kort. Er is zoveel te zien en te doen… Daarom gaan we dit jaar wéér een week. Het pension ligt in een prachtige omgeving met een magnifiek uitzicht en is bijzonder schoon. En de bedden liggen erg comfortabel! We hebben elke ochtend genoten van een heerlijk, uitgebreid ontbijt.

Vroeger reden we dóór het Zwarte Woud -op weg naar Zwitserland- en hebben nooit overwogen er eens een vakantie door te brengen (het zou regenrijk zijn enz.). Maar in 2016 zijn -gelukkig- onze ogen geopend.

Talblick ligt in een prachtige omgeving; ’s morgens opstaan en uitkijken over het dal is enorm rustgevend. In de omgeving is veel te zien en te doen, voor zowel gezinnen met kinderen als stellen, zowel jong als oud(er).

De Schwarzwald-Plus-Karte biedt veel mogelijkheden om gratis of met flinke korting van diverse zaken te genieten of diverse dingen te beleven. Zo hebben wij (58 en 55 jaar) o.a. een rondleiding gehad in kasteel Hohenzollern, in de brouwerij waar Alspirsbacher bier gemaakt wordt en in een Schwarzwälder Schinken-rokerij.

Daarnaast: Talblick is “sehr gemütlich” en Mark en Hermien vormen een gezellig en enthousiast gastheer/-vrouw-team.

Het was wederom een fatastische week.

Fam. Pothoven
13-2-2017

Het vakantie verblijf is gerenoveerd en is erg mooi geworden.

De bedden lagen heerlijk. Parkeren op eigen terrein.

Een prachtig uitzicht over het dal.

Voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Talblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Talblick in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Talblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Talblick scoort een 9.25 uit 10 op basis van 169 reviews.