Pension Talblickstersterster

9.5Fenomenaal

Duitsland, Baden-Württemberg, Baiersbronn (Zwarte Woud)

9.5Fenomenaal

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

170 reviews over Pension Talblick

• 2018
    10riet jansens26-07-2018

geweldig!

mooie locatie,met een prachtig uitzicht over het dal,de eigenaars zijn onzettend aardig,het is schoon,het ontbijt heel goed,je krijgt ook een szwardszwaldkaart ,waarop je veel gratis dingen kan doen,gratis openbaar vervoer,van trein tram of bus,sesselbaan,kasteel,teveel om op te noemen.ik kom er zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Dirk Rietkerk18-06-2018

Perfecte B&B in het Schwarzwald !

Voor warm eten zul je een alternatief moeten zoeken (maar daarvoor heet het ook een B&B), maar verder is het een perfecte plek om een paar dagen te logeren. De eigenaars heten je van harte welkom en je wordt onthaald als oude vrienden. En het uitzicht is onovertroffen....

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

10hans26-09-2017

super

leuke gastheer en vrouw keurig net verblijf op onze doorreis op de motor naar faak am see oostenrijk zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Carla Gertsen11-09-2017

Hartelijke en gezellige ambiance.

Zoek je een pension voor een nette prijs waar je een heerlijk ontbijt krijgt en een mooie ruime kamer.en waar de eigenaars hun werk met passie doen en niets hun teveel is! Dan moet je hier zijn, prachtige omgeving met fantastisch uitzicht.Als je terug komt van een heerlijke dag , kun je mits je dat leuk vind nog ff bijkletsen met de andere gasten onder het genot van een hapje en drankje.en zo tevens onderling nog tips uitwisselen met elkaar.De eigenaars zijn ook perfect op de hoogte en helpen je graag op weg.Zodat je kunt terug kijken op een heerlijke onbezorgde en relaxte vakantie ,die zeker voor herhaling vatbaar is.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Jan en Hendrika29-08-2017

Vakantie in Pension Talblick is heel prettig.

De gastvrijheid was prima. Kamers schoon en comfortabele bedden. De fam. v.d. Stelt heeft veel kennis over de omgeving. Zij weten wat gastheerschap inhoudt. Kortom wij hebben een heel fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Hilde en Roger (België)15-08-2017

Fantastisch en super diervriendelijk

De ligging met prachtig uitzicht over het dal, de rust die er heerst met een zeer gedienstige, vriendelijke en professionele uitbating van Hermien en Mark. Tot de volgende.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Monique & Ben09-08-2017

Voor de 5e keer super!

Voor de 5e keer alweer de fantastische vakantiewoning gehuurd. Dat zegt genoeg toch? En de Schwarzwald Plus Karte is veel gebruikt. Mooie gratis uitstapjes gemaakt en sportief geweest. Gleitschirm fliegen ,Segway-tour , kabelbaan in Bad Wildbad en zwemmen in Panoramabad Freudenstadt. Alles gratis hè !! Er komt beslist nog een 6e keer Talblick aan!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Marlies van Nimwegen26-06-2017

Een hele fijne vakantie!

Prachtige locatie met mooie uitzicht. We hebben gekozen voor een ruime kamer met zitgedeelte die ook op warme dagen koel blijft. Prima geslapen. Het pension is oud maar goed onderhouden en schoongemaakt. Het ontbijt is standaard met elke dag vers brood van de bakker, een goede start voor de dag, met uitstekende koffie zoals we gewend zijn in Nederland. Service in het pension is prima. Vanuit het pension kun je gemakkelijk een wandeling maken in fantastische landschap van het zwarte woud. Ook kan je in het pension goede informatie krijgen over wandelingen en uitstapjes. Je hoeft je er geen dag te vervelen. Als tip voor de toekomst: zowel in het pension als elders in deze omgeving (restaurant / musea's) is er onvoldoende rekening gehouden met minder valide. Specifiek voor rolstoelgebruikers is deze omgeving onbereikbaar.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Hilde18-04-2017

Een fantastisch verblijf

Zeer gastvrije ontvangst, Hermine en Mark geven duidelijke informatie over wandelingen en bezoeken. Talblick is mooi gelegen met een prachtig uitzicht en uitvalsbasis voor korte en lange wandelingen en excursies. Goed bewegwijzerde paden in een prachtig gebied. Het pension is gezellig ingericht en alles is heel netjes. De slaapkamer met de extra zitkamer waren in orde en compenseerden de oudere badkamer. De Schwarzwalder-plus-kaart is een sterke troef, want die geeft heel wat gratis en verminderd tarief op divers gebied om de streek te ontdekken.
    Kortom een aanrader om er naartoe te gaan!

Gereisd met partner in april 2017

• 10Wim Groenewoud04-03-2017

Fantastisch verblijf: schoon, prachtig uitzicht!

Eén week Talblick is eigenlijk te kort. Er is zoveel te zien en te doen… Daarom gaan we dit jaar wéér een week. Het pension ligt in een prachtige omgeving met een magnifiek uitzicht en is bijzonder schoon. En de bedden liggen erg comfortabel! We hebben elke ochtend genoten van een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Vroeger reden we dóór het Zwarte Woud -op weg naar Zwitserland- en hebben nooit overwogen er eens een vakantie door te brengen (het zou regenrijk zijn enz.). Maar in 2016 zijn -gelukkig- onze ogen geopend. Talblick ligt in een prachtige omgeving; ’s morgens opstaan en uitkijken over het dal is enorm rustgevend. In de omgeving is veel te zien en te doen, voor zowel gezinnen met kinderen als stellen, zowel jong als oud(er). De Schwarzwald-Plus-Karte biedt veel mogelijkheden om gratis of met flinke korting van diverse zaken te genieten of diverse dingen te beleven. Zo hebben wij (58 en 55 jaar) o.a. een rondleiding gehad in kasteel Hohenzollern, in de brouwerij waar Alspirsbacher bier gemaakt wordt en in een Schwarzwälder Schinken-rokerij. Daarnaast: Talblick is “sehr gemütlich” en Mark en Hermien vormen een gezellig en enthousiast gastheer/-vrouw-team.

Gereisd met partner in juli 2016

22 tips over Pension Talblick

• Annelies en Jos van Nijnatten, 10-09-2013

Voor het eten kun je goed terecht bij het Hobbelpaard (Schaukelpferd) en bij de Muhlbach Stube.

• Joke en Peter, 26-08-2013

Sattelei wandeling is een aanrader

• Annelies en Jos van Nijnatten, 10-09-2013

2 vragen over Pension Talblick

• Fam mijdema, 05-08-2018

Restaurants in de buurt.

Hoe ver liggen de restaurants van het hotel? Is dit op loopafstand? Ik had namelijk begrepen dat men in het hotel niet kan eten.

• Gerard van Gaalen, 21-06-2014

oranje

Hoe is 't met het oranje gevoel in Talblick ? a.s. maandag.

Harry, 16-07-2014

Pension Talblick info