Hotel Sonnenstube

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenstube voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sonnenstube in het Nederlands

Prachtig gelegen met uitzicht op het dal

C. van Dam
11-8-2009

Hotel Sonnenstube in Baiersbronn in Duitsland is de moeite waard om te bezoeken. Je krijgt een pas voor gratis openbaar vervoer in de streek. We hebben enorm genoten van de omgeving, veel gewandeld.

Gereisd Met partner in juli 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Sonnenstube

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenstube in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenstube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.