Hotel Sackmannsterstersterster

5.5Voldoende

Duitsland, Baden-Württemberg, Baiersbronn (Zwarte Woud)

5.5Voldoende

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

19 reviews over Hotel Sackmann

• 3Frans S.17-02-2020

Onwaarheden op de website van het hotel en Tui

Dit hotel heeft altijd een goede reputatie gehad en dan zeker voor het lekkere eten dat heel uitgebreid was.Sinds begin januari 2020 zijn grote renovatiewerken aan de gang in het hotel. De keuken en de beide restaurants worden helemaal vernieuwd, later volgt de renovatie van de kamers en komt er een nieuwbouw waar de huidige parking is. Het grote probleem echter is dat dit nergens vermeld wordt. Bij touroperator spreekt men nog altijd over het dineren in de restaurants alhoewel dit momenteel onmogelijk is. Ik vraag me af waarom men daar niet eerlijk in is. Boek je momenteel voor hotel Sackmann dan kom je terecht in een 3 sterrenhotel in de buurt waar ook alle maaltijden dienen genomen. Dergelijke misinformatie kan enkel lijden tot misnoegde klanten die dit dan zwaar op de korrel nemen in hun beoordelingen van het hotel. Na de renovatie zal het hotel zeker heel mooi zijn, maar heb dan de moed dit ook te melden aan je mogelijke gasten .

Gereisd met partner in januari 2020

• 2018
    10Jan H13-05-2018

gastronomie op zijn best

Dit hotel is echt een aanrader voor mensen die kunnen genieten van lekker eten. Bovendien aan een zeer schappelijke prijs als je vol pension boekt via Touroperator 4 +1 nacht gratis. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De wellness is buitengewoon en de rustruimte op het dakterras prachtig. Ook de massages zijn aan te raden. De bar was weinig bevolkt maar dat komt vooral door de gasten die na de lange wandelingen te moe zijn om nog naar de bar te gaan vermoed ik. Wij hadden een kamer aan de zijkant en absoluut geen last van het verkeer. Het is tegen onze gewoonte, maar misschien tot ziens :)

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Bijnens rudi08-01-2018

Top hotel

Geweldige familie sackmann met zeer vriendelijk behulpzaam personeel.mooie ruime kamer met nieuwe badkamer.uitgebreid ontbijt-middagsnacks en voortreffelijk 5 gangenmenu s'avonds-31 december 7 gangen gastronomische menu en 1januari groot buitengewoon koud en warm buffet.uitgebreide welness en zwembad.mooie omgeving voor te wandelen.gewoonweg topvakantie geweest

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

9Marie05-05-2017

Super lekker eten top om te wandelen

Goede wandelschoenen Praktisch omwille van de trein dichtbij

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 7YW02-03-2014

Mooi hotel, niet kindvriendelijk

Keuken en welness zijn in orde. Kamers zijn mooi maar wel aan vernieuwing toe. Donker en muf, badkamer in orde !

Het hotel is wel totaal kind onvriendelijk! Wij waren er met een kind van 2 jaar die geen recht had op een kindermenu.

Toe we dit gingen vragen, kregen we te horen op een onvriendelijke manier van het personeel dat een 2 jarige het menu moest mee eten (nieren als hoofdgerecht en een dessert met cognac?!)

Hotel dus zeker niet aan te bevelen met kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 9rebecca_van_den_steen25-08-2012

Voor herhaling vatbaar.

Wie zich graag culinair laat verwennen is bij Sackmann zeker aan het juiste adres. In het hotel bevindt zich een restaurant met 1 Michelin ster, maar ook het eten in het gewone gastenrestaurant is zeer lekker. Er is genoeg personeel dat bovendien zeer vriendelijk maar ook zeer professioneel is. De eigenaar en kok Jorg Sackmann heeft een eigen kookprogramma op ARD maar staat toch dagelijks in de keuken. Zelfs zijn vader helpt nog dagelijks mee. Minstens 1 keer per dag komen één van beiden persoonlijk bij de hotelgasten om te informeren naar hun bevindingen.Het was voor ons zeker een voltreffer en maakten het nog niet eerder mee om zo vriendelijk en vooral ook zo persoonlijk als hotelgast behandeld te worden. Als je vertrekt wordt je bij Sackmann letterlijk uitgewuifd. Wat een verschil met die fabrieken met 800 kamers en hun bufetten die je na 2 dagen beu bent. Daar ben je enkel een nummer maar bij Sackmann ben je letterlijk de gast.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Christel17-06-2011

SUBLIEM

Wij verbleven vorig jaar in juni in Hotel Sackmann, en als ik zo de laatste beoordelingen lees, denk ik dat we precies niet in hetzelfde hotel verbleven hebben! De service was enorm goe, de vriendelijkheid is met geen woorden te beschrijven en dan van het eten nog maar te zwijgen, want dat is gewoonweg subliem. En de ligging, ja hallo seg, wat kan je nog meer hebben dan midden in de bossen te zitten en ettelijke wandelingen kan doen vlakbij naar de prachtige meren. En als je daarop uitgekeken bent, neem je gewoon de tram en rijd naar het dichtsbijzijnde dorpje, mogelijkheden alom!
    Kan echt niet begrijpen dat iemand dit hotel echt niet goed vind! Als ik dan al één negatief punt moet vinden is het inderdaad als je in een kamer vooraan slaapt, en je steeds het drukke verkeer hoort, dag en nacht. Maar daar kan altijd een mouw aan aangepast worden. Wij gaan in ieder geval terug volgende week!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9mertens07-01-2011

verwennerij

zeer goed hotel,befaamd voor de uitstekende keuken.wellnes is zeker 5 sterren waard.ruime kamers, best een kamer aan de rivierkant vragen.wij gaan zeker terug;de meeste gasten zijn stamgasten,voor kwaliteit gaat men terug

Gereisd met partner in december 2010

• 6amelia21-11-2010

niet schoon, ouderwetse inrichting

dit hotel is heel variabel qua aanbod. de spa is fantastisch maar niet steeds schoon. de badkamers zijn heel erg OK, maar de kamer zelf was heel oncomfortabel en donker, vreselijke ouderwetse donkerbruine inrichting en onprettig liggend bed. te donker om er te lezen. restaurant: tja het is de Duitse keuken he; zout en veel saus,... bediening is soms vriendelijk, vaak stuntelig. het restaurant wordt georganiseerd op militaire wijze, en er is geen mogelijkheid om een andere dan de jouw toegewezen tafel te krijgen....

ik kom er niet meer terug

Gereisd met partner in november 2010

• 8jean schelfhout06-08-2010

fantastich eten

het eten is hier zeer zeer goed prima service kamers zijn aan opknapping toe spijtig van de ligging een groote baan met heel veel verkeer en lawaai +tram indien men aan de voorkant ligt slaapt men slecht zelfs met de ramen toe jl

Gereisd met partner in juli 2010

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • ReceptieAanwezig
      • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hooibad, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen