Hotel Rappenstersterster

8.2Fantastisch

Duitsland, Baden-Württemberg, Baiersbronn (Zwarte Woud)

8.2Fantastisch

Tonen op kaart

106 reviews over Hotel Rappen

• 2019
    9Cees07-11-2019

Mooie korte vakantie in een goed hotel.

Prima hotel. Slaapkamers ruim en schoon. Op tijd schone handdoeken en beddengoed. Ontbijt goed. Nederlands sprekende eigenaar die je de mooie plekjes aanwijst

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Leny Frijns23-09-2019

Heb de verkeerde keuze gemaakt met Gasthof Rappen

Als ik de fantastische recenties lees krijg ik het idee dat ik in een ander Gasthof Rappen ben geweest. Vriendelijk personeel werd er gezegd wij hebben alleen de baas Wim en zijn (schoon)moeder gezien. De baas Wim bediende alles zelf maar de mensen die iets later kwamen (die hadden schijnbaar ervaring kom niet te vroeg) kregen eerst hun drankje en daarna ging hij bij de andere mensen door met bedienen van diner. Overdag kon je niets te drinken krijgen er was geen bar een geen terras. Toen wij aan kwamen op zondag middag moesten wij maar een ander restaurant zoeken om iets te drinken. Wim was vriendelijk maar daar hield het mee op. Hadden een mooie kamer en er werden elke dag schone handdoeken gebracht. Salade buffet was lekker maar elke dag hetzelfde. Warm eten viel soms mee soms tegen. Soep was altijd heerlijk. Er is maar 1 iemand die ook niet zo positief was en dat ben ik ook niet. Ik ga nooit meer terug naar dit Gasthof.

Jan Willem Stoffer., hoteleigenaar, 04-11-2019

Dag Familie Frijns / Beckers, Uw review verbaasde mij want op uw aankomstdag heb ik u persoonlijk bediend op de bank bij ons op het terras en u heeft enkele malen tijdens uw verblijf daar ook gezeten en wat gedronken. Dit even voor de goede orde beste lezers !! Andere gasten zaten na het eten ' s avonds tot half elf gezellig samen in groepjes wat te drinken, dit had u ook kunnen doen. Achteraf gezien vind ik het vreemd dat Hr.Frijns / Beckers mij bij het vertrek de hand gaf en tegen mij zei : ''' Wim bedankt voor je goede zorgen '' Dus toch positief bedoeld of niet ? Waarom dan achteraf negatief reageren ? Tegen mij persoonlijk heeft u ter plekke niet geklaagd. Uw gedrag is niet correct of het nu in Hotel Rappen is of in een ander hotel. Fam. Stoffer, hoteleigenaar en team medewerkers.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam Arts01-09-2019

Prima plek in het Zwarte Woud

Een echt Duits hotel op een mooie centrale plek in het Zwarte woud van waaruit je veel kunt ondernemen, reizen in de omgeving met gratis bus en trein. De kamers zijn goed van grote met mooi balkon en uitzicht en worden elke dag schoongemaakt. Goed ontbijt, en een heerlijk driegangenmenu diner, en vooral hele lekkere soep. Vriendelijk personeel en gastheer ,pluim voor Dhr Stoffer.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Familie Depraetere18-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Wij verbleven hier 5 nachten, voor herhaling vatbaar! Leuk hotel in typisch Duitse stijl, je voelt je direct thuis, vriendelijke medewerkers, goed eten. We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Vercruyssev caroline02-08-2019

Nooit meer,!,,,,,,,,

Het hotel was netjes mooi gelegen. De uitbater was een vriendelijke man. De kamer was ruim en proper. Maar het eten was allesbehalve. S avonds werd een warme maaltijd aangeboden we konden koude groentjes bijnemen maar die waren elke dag dezelfde. Nooit kregen een warme groente. De aardappelen waren steeds uit de friteuse. Het nagerecht was 3maal yoghurt eens met een aardbeiensmaak dan met rode bessen smaaken ook eens met muesli,,,het ontbij was basic geen croissant of boterkoekje geen roerei ..we kregen 2maal 1hard gekookt eitje .nee ook het ontbijt viel tegen...een stukje fruit was er niet in de ganse week!,,

Jan Willem Stoffer,eigenaar., hoteleigenaar, 04-08-2019

Dag Familie van Tyghem / Vercruysse, U omschrijft mij als een ''vriendelijke uitbater'', OK dank u wel, ik heb u ook elke avond het eten geserveerd maar toch kon u mij kennelijk niet aanspreken over uw ''probleem''en dat is gewoon jammer want achteraf kan niemand meer wat doen. U heeft de lezers niet gezegd dat u op verschillende avonden kon kiezen er waren ook noedels en aardappelpuree. Het dessert was tijdens uw verblijf 1x ijs,1x mangopudding,1x mueslijoghurt,1x soesjes en 1x frambozenjoghurt. Op het menukaartje staat elke avond te lezen : Lieve gasten indien u iets niet lust of kleine porties wenst,spreekt u ons aan a.u.b. Dus waarom deed u dat niet ? Wij hebben namelijk vaker wensen/dieetvormen van gasten die wij nakomen. Om dan te zeggen nooit meer Hotel Rappen vind ik niet correct. Met vriendelijke groeten van de vriendelijke uitbater.........

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Silvia van den Hurk23-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Het is een familie hotel. We hadden 2 kamers. Wij hadden een gewone kamer met 2 persoonsbed en een badkamer met douche en wc. De andere hadden een appartement. Alles zat erin wat je nodig had. Het eten was sober maar je had wel genoeg

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 2018
    8Henry01-12-2018

Perfect

Zeer goed hotel voor weinig geld Je krijgt waarvoor je betaald. Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Eigenaar is zeer behulpzaam. Ontbijt is gewoon goed Mocht je het avondeten niet lekker vinden dan is het geen probleem om een andere maaltijd te krijgen.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Ger Valk04-11-2018

Super fantastisch volgend jaar weer.

Het is een fijn hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding een goede gastheer . Een goed ontbijt en afwisselend diner. De kamers zijn schoon en worden ook iedere morgen schoongemaakt.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Cees29-10-2018

Mooi hotel.

Mooi hotel op een goede locatie. Prima schone en ruime kamers. Ontbijt en diner goed.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Arie en Marijke van der Hel02-10-2018

een verblijf in Hotel Rappen is een prima keuze

Wij werden vriendelijk en zeer gastvrij ontvangen door de dhr. Stoffer die ons goed informeerde voor een weekje vakantie in Hotel Rappen, de kamer, het ontbijt, diner en ons ook nog wat toeristische tips aanreikte in de directe omgeving van Baiersbronn. Alles wat je hoopt te vinden op een kamer in deze prijsklasse bleek aanwezig te zijn tot en met een ruime en schone badkamer en toilet.
    Het personeel was alle dagen even vriendelijk en niets was hun teveel gevraagd. Het dagelijkse 3-gangen diner was voor ons meer dan voldoende en mocht je soms iets niet lusten kwam er zonder meer iets anders op tafel. Ook het ontbijt, met dagelijks verse broodjes, was redelijk uitgebreid en zo kon je de dag dan ook goed beginnen.

Gereisd met partner in augustus 2018

2 tips over Hotel Rappen

• Conny, 08-09-2013

Altenstein wordt niet overal vermeld maar is wel een leuk plaatsje. Zo ook het stuwmeer wanneer je naar Altenstein rijdt.

• NOBEL, 24-06-2013

wat erg handig is dat de eigenaar ook nederlands praat de attracties zijn de wandelroetes die prima zijn aangegeven daar hebben wij geen mening over want wij zijn niet in andere eetgelegenheden geweest

2 vragen over Hotel Rappen

• Willems Ann, 27-10-2016

Kamers

Beste, Wij hebben via Thomas Cook bij jullie een vakantie geboekt van 1 maart 2017 tot en met 5 maart 2017, zouden wij als dit gaat beneden een kamer kunnen krijgen alsook het ander koppel dat met ons mee reist. Ik lees s'morgens graag de krant op de iPad. Ik heb geboekt op naam van Willems Ann. Dank U MVG Willems Ann

• t.v. spaandonk, 15-10-2016

mindervalidekamer

ik ben in het bezit van een handbewogen rolstoel heeft uw ook een kamer voor mindervalide mensen. bedankt voor Uw snelle reaktie!!!

Hotel Rappen info

• Aantal sterrenstersterster