Hotel Pappel

Met vrienden

Een aanrader

jan en Antonet Smits
26-5-2011

Hotel Pappel is een aanrader voor ieder die van rust en geen massatoerisme houdt. Prijs kwaliteitsverhouding is prima en de service uitstekend, ook de keuken is zeer goed.

zeer gastvrij

marian
5-8-2010

Vriendelijk en gastvrij ontvangen, het eten is super en vooral met verse producten bereidt.

Zeer gastvrij

M. Bannink
29-7-2010

Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen, het hotel ziet er goed verzorgd

En het diner was uitstekend.

We hebben een aantal aanbieders voor Pappel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pappel in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pappel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.