Hotel Höhenhotel Pfeifle's

89 reviews over Hotel Höhenhotel Pfeifle's in het Nederlands

fijne dagen

schwartz
14-10-2014

in tegenstelling tot alle zeurpieten hebben wij het bijzonder naar onze zin gehad. Schitterende omgeving, heel plezierige bediening, heerlijk rustig, vers ontbijtbuffet met veel keuze, goede en verzorgde diners. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is zonder meer positief.

We komen vast nog eens terug.

Waardeloos hotel

n.kamp
4-8-2014

Oud versleten hotel dat met zilver bestek de schijn hoog houdt, versleten vloerbedekking, kale kamers, geen wifi (alleen tegen betaling en dan nog niet functionerend) Geen prijslijst voor de drank waardoor je nogal verrast wordt aan het eind van je bezoek, In de ontbijtzaal ligt de vloerbedekking los, op de trappen is deze uitgestukt en liggen stukken los, de "meubels"op de kamers komen uit grootmoeders tijd. Alles ziet er verwaarloosd uit. Het zgn dure restaurant maakt nergens zijn naam waar, je weet pas wat je te eten krijgt als het op je bord ligt.

Mooie omgeving en prachtige natuur

Heidi
31-7-2014

Het hotel is wat gedateerd, maar wel gezellig en in zwarte woud stijl. Het eten is goed zeker gezien de prijs die je betaald. De omgeving is geweldig, je hebt verschillende wandelroutes en je kunt gratis met de trein naar diverse plaatsen.

Acceptabel Hotel gezien de prijs.

Joke & Norman
6-5-2014

Het hele hotel ademt een nostalgische sfeer. In het hele hotel hangen geborduurde schilderijtjes. Vloerbedekking is soms wel aan vervanging toe. Redelijke kamer met balkon. De bedden waren goed echter wel erg laag voor de doelgroep. Eiken meubels ademen een "Oosterwijk" sfeer. Wifi wel aanwezig, maar geen ontvangst. TV werkte wel goed met afstandbediening. Goed ontbijtbuffet. Lekker diner. Als je niet genoeg had kon je dit aangeven. Personeel was vriendelijk. Terras met schitterend uitzicht. Zonder Navi is het moeilijk te vinden. Gratis OV kaart voor de S-Bahn in het gehele Zwarte Woud. Station op paar minuten loopafstand. Aanrader voor mensen ouder dan 55. Geen lounch aanwezig, is waarschijnlijk ook niet nodig want iedereen is bekaf van het wandelen. In de direkte omgeving is behoudens het wandelen niet zo erg veel doen. Geadviseerd de activiteiten vooraf goed in te plannen een afstand van 1oo km (enkele reis) is vrij normaal.

Vergane glorie

Kooij
5-2-2014

Wij kregen een kamer die we niet geboekt hadden qua oppervlakte. Toen ik het ging vragen, kreeg ik een hoop blablablabla over me heen. Zeer gedateerde kamer...met een extra kamer waarvan de deur op slot zat, door het sleutelgat zagen we een hoop rotzooi opgeslagen staan. Na 1 nacht werden we helaas gebeld dat moeder een herseninfarct had gehad, waardoor we terug moesten. Daar we via internet geboekt hadden bij onze vriend de hotelier, gingen we ons verhaal bij hem doen. Uiteraard ben je op dat moment emotioneel, en hij maakte daar handig gebruik van. We hadden een week geboekt, halfpension, we hoefden niet de gehele week te betalen, maar hij wilde wel 500 euro zien. Kortom, voor 1 nacht hebben we dus 500 euro betaald...op dat moment wil je alleen maar naar huis, dus betaal je. Dit was vorig jaar juli, zijn ruim een half jaar verder, wilde het toch nog vermelden. Voor ons niet meer, slecht hotel en geen sociale eigenaar.

Niet meer

Piet Hendriks
2-10-2013

De verwachting was gezien de foto's op de website hoog, doch de werkelijkheid was anders. Wij kwamen terecht op kamer 331 op de 3e verdieping. Kennelijk een 1-persoonskamer waarop nu een 2-persoonsbed geplaatst was. De inrichting was gedateerd, de jaren 70-80. Op het balkon op de vloer lag vloerbedekking. Tussen het bed en het raam was een zitbank geplaatst zodat de gordijnen voor het raam knel kwamen te zitten. Met daarvoor nog een zitstoel en een tafeltje, alles in deze te kleine ruimte voor 2 personen. Ontbijt en diner waren goed. De kamer had uitzicht op een woning die er precies achter gelegen was

mooi, maar wel afgelegen

Thea Tousain
17-9-2013

dit hotel is duidelijk aan renovering toe, vloerbedekking op trappen kapot

personeel erg klantvriendelijk, er ontbreekt foldermateriaal voor de omgeving in het hotel, eten was goed en voldoende, staat van de kamer was redelijk, een w.c.matje in de doucheruimte stonk naar urine, buiten neer gegooid maar geen nieuwe gekregen.

Mooie omgeving!

M, M, H en J
16-9-2013

Het hotel ligt in een prachtig gebied, daar ligt het niet aan. Het hotel zelf is toe aan een grondige opknapbeurt. Alles is oud en zwaar gedateerd. Bedden zijn te kort, zeker wanneer je groter dan 2 meter bent. Bad was levensgevaarlijk. Je moest er inklimmen en er hing geen douchestang dus sta je te kloten met de douchekop in je hand. En bij het uitstappen moet je oppassen dat je je nek niet breekt. De tv is ook nog uit het jaar "stillekes" geen afstandsbediening. Het tapijt op het balkon mist stukken en delen en op de trap ligt ie levensgevaarlijk los. Wifi kon je kopen per uur en was aanwezig op 1 punt in het hotel (in de ontvangsthal). De eigenaar zuchtte en steunde als ie ons daar zag zitten en toen ik nog een kaartje wilde kopen voor een uurtje extra keek ie me zowat de tent uit. Het diner was karig, ontbijt was wel goed. En savonds lig je gedwongen op tijd in bed want je wordt rond half 11 het restaurant uitgebonjourd. Wel veel gelachen maar dat kwam door ons gezelschap.

Zeer gedateerd, bijna museum waardig

ieniemientje
16-9-2013

Wij hadden natuurlijk van te voren ook op Zoover gekeken en nu we er geweest zijn is het zeker: geen kamer is hetzelfde in dit hotel. De kamer die wij hadden was ongelooflijk gedateerd, met groene vloerbedekking, jaren 50 meubelen in bruin en oranje, waarvan de stof versleten was. Het bed was ook oud maar lag wel goed. De badkamer was van plafond tot vloer betegeld met bloemetjestegels en onze tv was zo oud dat er nog geen afstandsbediening bij zat! Jaja ze bestaan blijkbaar nog! Wel hadden wij weer groot balkon, maar onze buren weer niet. Inderdaad wordt je zonder pardon bij andere mensen aan tafel gezet, wij troffen het bij het ontbijt en diner gelukkig goed, gezellig gekletst. Diner is erg matig , t ontbijt wel goed. Tapijt op trap is gewoon zo versleten dat het bijna gevaarlijk is. Het gastenhuis bleek betere kamer te hebben. Eigenaar reageerde nors toen ik na 10 min. wachten eens in t restaurant ging vragen of we konden inboeken. Wel redelijk schoon en elke dag schoonmaak/handdoek

Sprookjesachtige plek

A. van den HArdenberg
9-9-2013

Een prachtig hotel, met zeer ruime kamer. Uitstekende keuken met verse producten

Heerlijk rustige omgeving.

Vriendelijk personeel.

Minpuntje: je wordt met "vreemde" mensen aan één tafel gezet, terwijl voldoende tafels beschikbaar zijn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Höhenhotel Pfeifle's in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Höhenhotel Pfeifle's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.