Hotel Heselbacher Hof

3 reviews over Hotel Heselbacher Hof in het Nederlands

Nooit meer

Hollander,
20-7-2017

De locatie , het personeel, de wellness , het eten is top alleen de bedden kraken vreselijk en worden door het personeel met stukken tapijt getracht stil te maken wat niet lukt ; bij een vorig verblijf hebben we dat reeds aan de directie frau Schneider gemeld maar nu blijkt dat nog steeds niet verbeterd te zijn en frau Schneider vindt het alleen maar spijtig, ja ze heeft evt een andere kamer maar zegt erbij daar zal het bed ook kunnen kraken want zegt ze hout op hout is de oorzaak

O ja misschien wilt u een fles wijn mee

Nou bedankt het was onze laatste keer bij deze onvriendelijke frau

uitstekend hotel

johan
6-9-2016

Uitstekend eten en rustig gelegen.

Minpunt: ook hier weer kerkklokken die ook 's nachts elk kwartier luiden.De hoteliers in Duitsland,Oostenrijk en Zwitserland moeten er bij de kerken op aan dringen geen kerkklokken te luiden tussen 22.00 uur en 06.00 uur.

Super hotel!

Karin
25-9-2014

Super hotel, voorzien van veel gemakken en comfort. Daarnaast heerlijk eten, fijne welness, brandschoon, mooie moderne kamer (Eichenwinkel), vriendelijk personeel. Ong. 3 km buiten het dorp Baiersbronn, mooi uitzicht op de omgeving.

Enige minpuntje is de slechte wifi verbinding, die valt steeds weg en in onze kamer (102) was het er in zijn geheel niet. De heer Schneider heeft ons echter super geholpen daarmee.

We hebben een aantal aanbieders voor Heselbacher Hof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heselbacher Hof in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heselbacher Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.