Hotel Gasthof Rappen

3 reviews over Hotel Gasthof Rappen in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

DOMINIQUE BAERT
7-5-2019

Prijs/kwaliteit uitstekend. Vriendelijk ontvangen door de eigenaar die ook nederlands spreekt. Voldoende informatie en zelfs een blad met tips voor trips. Rustige ligging met voldoende parkeergelegenheid. Propere ruime kamers met propere badkamer en balkon (wij hadden een prachtig uitzicht). 's ochtends een basis ontbijt met voldoende keuze en tijdig aangevuld. Bij HP 's avonds soep, hoofdgerecht en dessert. Als er speciale wensen zijn houden ze hier zeker rekening mee. (zo werden er ipv de salatbar zonder problemen warme groentjes voorzien voor mijn zwangere vriendin)

Dingen waar wij wat last mee hadden maar wat ons er zeker niet van zal weerhouden hier nog eens terug te komen: -De tv staat op het bureautje wat vrij laag is; misschien iets hoger een plankje voorzien? -Hard bed; maar dit is typisch duits -Voeteind aan het bed waardoor lange mensen hun voeten niet over de rand kunnen laten hangen

Gereisd Met partner in mei 2019

valt te bezien

magda ladou
1-10-2018

wat slapen betreft, netheid en ontbijt prima avondeten niet culinair - wel mooi opgediend en eetbaar- voor de gezelligheid van een terras en een drankje na het avondeten moet je niet gaan - het is er gewoon niet ! doch prijs kwaliteit is goed, je voelt je niet bedrogen.In de omgeving kan je wel op een terrasje aan je trekken komen.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kortom, verrassend goed en een aanrader.

Familie van Londen
22-7-2018

Zeer veel waarde voor je centen. Prima ruime kamers waarvan de meeste met balkon en indrukwekkend uitzicht over de vallei. Goede schone bedden met stevige matrassen. We hadden 3 doppel zimmer en 1 einzel zimmer. Wel even trap op , er is geen lift. Alles goed schoon. De kerkklokken zijn vroeg actief maar met ramen dicht nauwelijks storend. Alle 7 personen (60 plus) hebben goed kunnen slapen. Het eten is eenvoudig maar verrassend smakelijk met veel afwisseling. Als je iets niet lust kun je wat anders krijgen. Het ontbijt is ruim gesorteerd met meerdere soorten broodjes, beleg, zoet en hartig, jus orange, koffie thee melk en meer. Heel vriendelijk personeel en correcte verzorging. S’avonds konden we gezellig een kaartje leggen met een goed glas bier, wijn , Radler en dergelijke. De omgeving is veelbiedend. Met de Konus card of met de auto heb je voldoende mogelijkheden.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Rappen in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Rappen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.