Hotel Adler Post

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Zeer gastvrij

Verwijst, 14-12-2015

Gastvrij ontvangst ,kamers ruim en schoon en ontbijt voldoende en vers ,

Het restaurant was gesloten ivm verbouwing naar was van te voren aan gegeven , zeker een aanrader !

fijn gemoedelijk degelijk hotel

jesse de valk, 9-8-2015

Hartelijke ontvangt genoten na een lange dag reizen. Hoewel onze aankomst laat was en daardoor de keuken al dicht, was het personeel erg vriendelijk door ons de menukaart nog voor te schuiven. Heerlijk gegeten! Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam, vertelde over de omgeving en de activiteiten. Mocht er een verbeterpunt zijn, dan zou de mogelijkheid tot pinnen er een zijn.

Zeer gastvrije familie in een prachtige omgeving

Nick Willemsen, 25-5-2015

3 nachten verbleven in Adler Post in Baiersbronn en een heerlijke tijd gehad.

Het hotel wordt door een zeer gastvrije, vriendelijke en gezellige familie gerund. De familie staat altijd klaar voor de gasten en maken het verblijf zo aangenaam mogelijk, een absolute plus voor dit hotel!

Het hotel zelf kent een nostalgische en rustige uitstraling, de bedden slapen goed en het eten is heerlijk.

Ik kom zeker nog terug bij dit pittoreske hotel in een prachtige omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Adler Post voor je op een rij gezet:

Degelijke kamer maar vooral voor ouderen

mbrouwer_nl, 9-9-2012

De plaatjes op de site kloppen wel aardig met de werkelijkheid. Het hotel is geliefd onder de oudere generatie. De prijs-kwaliteitverhouding is prima. De kamer netjes schoon en degelijk ingericht. Het bed was prima. De handdoeken konden wel wat wasverzachter gebruiken. We sliepen aan de voorkant, we hadden een leuk balkonnetje. Nadeel was wel het voorbijrazende verkeer als je 's nachts met het raam open slaapt. Het ontbijt is eenvoudig maar voldoet. De gastheer was zeer hartelijk. Wifibereik was erg slecht, alleen bij je eigen hoteldeur had je redelijk bereik.

We hebben een aantal aanbieders voor Adler Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adler Post in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adler Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adler Post scoort een 8.54 uit 10 op basis van 4 reviews.