Hotel Zur Sonne

3 reviews over Hotel Zur Sonne in het Nederlands

Leuk voor één keer

C.C.
14-8-2012

Op aanraden van vrienden hier een week doorgebracht. Mooi gelegen hotel, over het algemeen aardig personeel. Eten zat bij arrangement en dat was merkbaar. De kok deed niet zijn uiterste best om kwaliteit te bieden. Eten was redelijk doch niet goed tot zeer goed. Kamers zijn netjes, maar zeer gehorig. Je hoort letterlijk alles van je buren. Schoonmaak is zeer beperkt. Je bent op vakantie, doch niet de schoonmaak. Die begint al om 07.30 naast je de kamer te zuigen. Niet clientvriendelijk. De kamer grensde aan de "rustige" binnentuin, doch bij mooi weer is daar tot 23.00 uur bedrijvigheid en 's-ochtends begint men om 07.00 uur te dekken voor het ontbijt. Het hotel had veel bezoekers met honden, hetgeen bij het eten regelmatig geblaf veroorzaakte als de ene hond de andere in de gaten kreeg en aan territorium drift deed. Voor andere gasten heel hinderlijk. Ondanks dat je buiten zat, rook je af en toe de geur van de hond. Niet prettig tijdens het eten. Voor ons geen herhaling voor dit hotel.

Gereisd Met partner in juli 2012

Charmehotel

Harry De Witte
21-5-2010

Aangenaam buitenterras, zeer goede service, rustige ligging.

Gereisd Met partner in augustus 2009

heerlijk hotel

Angelique
12-8-2009

Elk jaar maken wij hier een tussenstop. Alles klopt in dit hotel: ruime kamers (reserveer wel terras of balcon), kraakhelder, leuk terras waar bij mooi weer het diner geserveerd wordt. Topkeuken! en zeer betaalbaar. Minpuntje: je moet goed ter been zijn.Het dorpje is niet erg spannend maar het wandelgebied is prachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 12 2009 20:10:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Sonne voor je op een rij gezet:

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Sonne in Badenweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.