Hotel Zum Ochsen

2 reviews over Hotel Zum Ochsen in het Nederlands

Voor doorreis prima

Jan en Gonnie
9-9-2011

Zijn hier 1 nacht geweest. Gedateerd hotel, maar schoon en lekker ontbijt.

doorsnee

Frank
1-9-2009

Dit is echt een doorsnee Duits hotel. Prima prijs kwaliteitverhouding en prima voor een overnachting op weg naar Italie. Het eten is goed, de omgeving mooi maar er lijkt geen enkele reden te zijn om hier vaker naar toe te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Ochsen in Badenweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Ochsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.