Hotel Wellness-Privathotel Post an der Therme

Hotel Wellness-Privathotel Post an der Therme
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Wellness-Privathotel Post an der Therme voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Wellness-Privathotel Post an der Therme in het Nederlands

Prijs/kwaliteit: TOP

Donald Vermeulen, 13-10-2013

Na ons derde bezoek in een jaar tijd, vind ik spijtig dat sommige mensen dit hotel onder waarderen.Alles wat men vraagt wordt geregeld .ook bij het ontbijt worden uw vragen door het vriendelijke personeel spontaan aangeboden en of klaargemaakt.

De kamers zijn mooi en ruim, ook in het restaurant serveert men hoogwaardige en fijne klaargemaakte gerechten.

hier komen wij graag terug.

Voor ons was dit een doorreishotel. Ligging was prima. Parkeergelegenheid voor de deur. Personeel bereidwillig en vriendelijk. Jammer genoeg was de kamer wel aan de matige kant. Duidelijk aan renovatie toe. Met name de badkamer kon wat ons betreft echt niet meer. Wij voelde geen behoefte er te douchen. Ontbijt wel weer goed verzorgd. Avondeten redelijk (niet culinair).

prima hotel voor enkele dagen

rene , 23-6-2012

Een goed hotel om op doorreis een of meerdere dagen te verblijven.Prettig personeel,schone kamers en een prima ligging.

Reataurant biedt wat alledaagse kost ( waar natuurlijk niets mis mee is)

Hotel is typisch ingericht voor wat ouder publiek.Wellnes faciliteiten en een klein binnenzwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wellness-Privathotel Post an der Therme in Badenweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wellness-Privathotel Post an der Therme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wellness-Privathotel Post an der Therme scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: