Bed and Breakfast Villa Martha

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast Villa Martha

• 8Jaap Jansen29-07-2012

Bed-and-breakfast boven verwachting! Een aanrader!

Het is een oude villa, met ongeveer 10 kamers voor gasten. Het pand ligt in het dorp Badenweiler. Het uitzicht is goed, je kijkt uit op een oude ruïne die 's avonds mooi verlicht is. Deze b&b is op loopafstand van het centrum met verschillende restaurants. De gastvrouw is zeer vriendelijk. Ze spreekt goed Engels. Iedere morgen staat er een goed ontbijt klaar met alles erop en eraan. Wij moesten de laatste ochtend vroeg weg, dus stond het ontbijt er ook wat vroeger dan gebruikelijk. De inrichting van de kamer is ietwat gedateerd, maar heel netjes en schoon. Het enige nadeel is dat de buitenkant van het gebouw wel een likje verf kan gebruiken en dat de vloerbedekking in de gangen wat versleten is. De prijs/kwaliteit verhouding is bijzonder goed. Voor een lage prijs krijg je keurige kamers met een prima service!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8P05-07-2011

Charmante gastvrouw in een monumentaal pand

We verbleven in een mooie kamer met douche en toilet. Het ontbijt was uitstekend en de gastvrouw was bijzonder aardig

Gereisd met partner in juni 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Martha voor je op een rij gezet:

1 tip over Bed and Breakfast Villa Martha

• Jaap Jansen, 29-07-2012

Je krijgt bij aankomst een kaart waarmee je gratis gebruik kunt maken van het openbaar vervoer in de wijde omgeving.

0 vragen over Bed and Breakfast Villa Martha

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresFriedrichstrasse 8 79410(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website