Hotel Blauenwald

Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°

We hebben een aantal aanbieders voor Blauenwald voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Blauenwald in het Nederlands

Goed hotel

Antoine & Wilma
21-11-2012

Enkele dagen in het hotel verbleven. Mooi hotel met frisse uitstraling. Lekker rustig in het hotel met zeer vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt in de ochtend en even zo goed diner in de avond. Heerlijke relaxruimte met goede fauteuils/bank. Hotelkamer netjes met goed bed en badkamer, van alle gemakken voorzien. Alleen jammer op de 2e etage geen wifi, wel op de begane grond in de gemeenschappelijke ruimte. Voldoende parkeergelegenheid, rustige omgeving in zeer mooi dorpje Badenweiler met in het centrum (op loopafstand)de Thermee.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blauenwald in Badenweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blauenwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.