Hotel Berghotel Hochblauen

absolute Zumutung!

- schmuddeliges, unsauberes Restaurant/Haus

- völlig heruntergekommene Zimmer-/Gebäudeausstattung

- keine Beleuchtung im Flur

- es war eiskalt: die Heizung war defekt (bei Nachttemperaturen um die 0°C)

- der Preis (EUR 70,- für 2 Pers. im DZ plus EUR 10,- für Hund) ist völlig überzogen

- sehr unverschämter und unfreundlicher Wirt, der auf unsere Beschwerde seine Preise mit denen von Badenweiler verglichen hat!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghotel Hochblauen in Badenweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghotel Hochblauen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berghotel Hochblauen scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.