Hotel Steigenberger Europäischer Hof

Hotel Steigenberger Europäischer Hofstersterstersterster

6.4Voldoende

Duitsland, Baden-Württemberg, Baden-Baden

Op vakantie geweest naar Steigenberger Europäischer Hof?

6.4Voldoende

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

5 reviews over Hotel Steigenberger Europäischer Hof

• 8.14-01-2014

Gratis pendelbussen naar het theater.

Eten was erg goed. Uitstekend ontbijtbuffet. Gratis pendelbussen tot het festivalgebouw - heel goed. Prachtige locatie.

Gereisd in januari 2014

• 7.29-12-2013

Oude. Glorie, maar het management is niet in renov

Oude glorie met een indrukwekkend trappenhuis, al jaren aan een renovatie toe, zeer centrale ligging en de vijf sterren hebben ze duidelijk alleen gekregen voor de naam en de basisinrichting. de laatste keer kregen we een tochtige kamer in het nevengebouw, waar er dekens aan de vensters hingen om ze af te dichten (!). Deze keer werden we als absolute niet-rokers op de (nog steeds) bestaande rokersverdieping in een koude, naar rook stinkende kamer ondergebracht. Na intensief aandringen hebben we dan toch een niet-rokerskamer gekregen (werd letterlijk door de receptioniste 'toegewezen'), waar de tijd al duidelijk aan het tapijt, de vochtigheid van de inrichting van de badkamer 'geknaagd' had. De ingang van het hotel bereik je over een oud, grijs, versleten tapijt. De koffers worden pas na lang aandringen naar de kamer gebracht. Een 'positieve' aanbeveling enkel op grond van de omgeving en de goede ligging.

• 6.25-12-2013

Vakantie in Baden-Baden.

Het hotel ligt in een super locatie. Tegenover de kerstmarkt en om de hoek van de winkelstraat. Wel is het hotel al erg sterk afgeleefd. Dit is aan de kamervloerbedekking en in de badkamer (bijzonder bij de badkamerdeur, die al door vocht uitgezet is) te merken. Ook de tv op de kamer is met een antenne voor dit hotel geen goede standaard meer. De zuiverheid in de badkamer en de kamer is eerder slecht. We hadden een kamer direct boven de ingang, wat tot aanzienlijke nachtelijke overlast door thuiskomers leidde.

• 5.17-12-2013

Het slechtste vijfsterrenhotel dat ik ooit al meeg

Mijn bevinding: een rampverhaal van het begin tot het einde dat het niet waard was. De conciërge besloot me meteen na mijn aankomst te tutoyeren. Onze kamer (hadden er meerdere geboekt) konden wij pas met een vertraging betrekken. Het hotel was volgens mij volkomen vies. Vooral mijn kamer met het afgescheurde tapijt en de kapotte meubels heeft volgens mij dringend een renovatie nodig. De gangen dienen ook als opbergplaats voor stofzuigers en andere schoonmaaktoestellen. Wifi is hier zelfs in de 21e eeuw nog tegen betaling. (€9 voor 5 uur). Maar het ergste: de hygiëne. In mijn kamer lagen er haren van de vorige bewoner en overal waren er vlekken. Zo'n slechte algemene indruk heb ik nog gehad van een vijfsterrenhotel - zelfs niet in de meest afgelegen hoek ter wereld‎.

• 6.26-11-2013

Alstublieft eerst renoveren.

We waren niet voor de eerste keer in dit hotel en hebben ons jarenlang door de verouderde charme van het hotel laten verblinden. Na al die jaren zonder renovaties, kan ik dit hotel echter niet meer aanbevelen. Enkel de goede ligging rechtvaardigt de inmiddels ontoereikende uitrusting niet. De spa was vies, de ligstoelen defect, geen water in de daarvoor neergezette automaat etc. De vloerbedekking in de kamers en de gangen zijn vol met vlekken. Het schoonmaakpersoneel zat tijdens ons verblijf op de vensterbanken in de gangen en amuseerde zich schitterend, waarbij je zelfs om de aangesloten stofzuiger heen moest lopen. Zelfs het anders zo uitstekende ontbijt smaakte niet meer zoals vroeger, maar dat lag er ook aan, dat de bediening de nieuwkomers niet opmerkte en de koffie zo laat kwam, dat men een tweede kopje wel kon vergeten. Onze beslissing staat vast: Baden-Baden altijd graag weer, maar niet meer in dit hotel.

Gereisd in november 2013

0 tips over Hotel Steigenberger Europäischer Hof

0 vragen over Hotel Steigenberger Europäischer Hof

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages