Hotel Merkur

HotelKleine hotelsWeer vandaag31°10°
Hotel Merkur
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Merkur voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Merkur in het Nederlands

prima

alidus jansen
28-10-2016

netjes hotel (logies en ontbijt)

prima bedden.

schoon.

behulpzaam personeel.

prima ontbijt.

douchen in bad was een beetje onhandig.

net buiten centrum maar op goede loopafstand. (en anders pak je de bus of tram die voor het hotel stopt)

2004

Goed hotel midden in het centrum van Baden-Baden

redactie vakantiereiswijzer
19-7-2004

Goed hotel midden in het centrum van Baden-Baden. Ruime kamers. Prijs redelijk hoog (92 euro per nacht). Door de ligging is het hotel erg aantrekkelijk. Het hotel heeft (tegen betaling) wat parkeerplaatsen. Bij hotel is een restaurant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merkur in Baden-Baden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merkur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.