Hostel Jugendherberge Baden-Baden

Met jonge kinderen

Jeugdherberg met prima prijs/kwaliteitverhouding

j. dongstra
27-7-2010

Gesitueerd aan de rand van Baden Baden tegenover het mooie openlucht zwembad deze klassieke jeugdherberg van degelijke Duitse kwaliteit. Mooie kamers, met z'n 4-en als gezin een 6 beddenkamer en, helaas, gedeelde badkamers. Zoals gebruikelijk in Duitsland een goed verzorgd ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Jugendherberge Baden-Baden in Baden-Baden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Jugendherberge Baden-Baden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.