Hotel Schwarzwald-Gasthof Hirsch

Kleine hotelsWeer vandaag23°5°
Hotel Schwarzwald-Gasthof Hirsch
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzwald-Gasthof Hirsch voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Schwarzwald-Gasthof Hirsch in het Nederlands

Eerst een foutieve kamer aangeboden gekregen, moest een mindervalide kamer zijn die wij na enig aandringen gekregen hebben deze kamer was pas gerenoveerd maar de renovatie was niet afgemaakt en zal ook niet worden afgemaakt net als de rest in het hotel b.v.b de lift deze is geplaatst maar zins de lift er is, is hij ook nooit afgemaakt zoals plankje hier en een plankje daar, en alles had ook wel een likje verf mogen hebben en het meubilair was ook aan vervanging toe alles was vies en smerig en de rolluiken op de kamer sloten niet geheel en als je ze wilde openen moest dat heel voorzichtig gedaan worden anders gingen zij niet geheel meer open, het eten was ook geen culinair hoogstandje en was ook hoofdzakelijk in buffetvorm dit wisselde met plateservice, het hotel is een uitermate slecht hotel, waarvan alles aan vervanging toe is, daarop begrijp ik niet hoe anderen een beoordeling kunnen geven van een 9 en een 10 zij krijgen zeker een gratis vakantie bij een goede beoordeling.

aanrader voor kind en dier

bier
19-8-2012

geweldig familiehotel waar wij met onze 5 chihuahua's en een bordercollie welkom zijn. Niet voor niks zijn we er al voor de 3e keer.

Onze compliment voor de inzet van deze gastvrije mensen!!!!

lekker eten en een goed uitval basis voor wandelingen en uitstappen met de bus die gratis is voor hotelgasten . prachtige familie hotel met vriendelijke bediening.

Charmant hotelletje...

Marie- Josee en Bert
18-10-2011

Aankomend denk je waar ben ik nu terecht gekomen.

Je doet de voordeur van het hotel open en je wordt aangesproken door de eigenaar... een zeer vriendelijke man die niet moeilijk doet als je eerder bent dan inchecktijd. Direkt een gevoel van warmte, aandacht en hoffelijkheid zoals je dat vaker in Duitsland aantreft.

Op weg naar je kamer (onder begeleiding van) kom je een halve inventaris van een huisraad in de gangen tegen. Ook diverse opgezette beesten sieren deze muren.

Een ruime kamer en redelijke badkamer. Één nadeeltje was er wel... opstoken van de verwarming was geen first item van de eigenaar. Maar dat hebben we op onze manier opgelost... het was ook niet erg koud.

Half pension is zeker een aanrader... ontbijt gewoon goed, avondeten elke dag weer een verrassing. 7 dagen en 7 keer iets anders voorgeschoteld gekregen... allemaal lekker. Wel van plantjes houden hoor... het restaurant staat er vol van.

Bij vertrek nog een Keulse pot gekregen... heel lief van hem.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzwald-Gasthof Hirsch in Bad Wildbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzwald-Gasthof Hirsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.