Camping Schwarzwald Fautsburg

Camping Schwarzwald Fautsburg
7,9

13 tips over Camping Schwarzwald Fautsburg

familie_Hurkmans, 15-8-2015

Neem een lange verlengkabel (25m) mee, de stroomkastjes staan niet altijd direct naast de kampeerplek.

Bij de receptie verkopen ze een kaart van noordelijke zwarte woud, welke handig is om in omgeving rond te rijden en hier staan veel tips voor uitstapjes op.

Met kleine kinderen is het wildpark in Pforzheim erg leuk! ( 5 euro parkeergeld, verder geen entreegeld)

Dorinde, 5-8-2015
In het nabij gelegen dorp Enzklösterle kan je met de hele familie een boomklimparcours op verschillende niveau's doen. Echt de moeite waard!
Maarten, 17-9-2014
Ga er wat eerder naartoe dan dat wij hebben gedaan. 1 september is blijkbaar te laat tenzij je echt voor je rust komt.

Agnès Zuurendonk, 18-8-2014
In de omgeving is zoveel. Watervallen, klimpark, leuke dorpjes, een mooi zwembad, een geweldige italiaan in bad wildbad, maar ook de iets verder gelegen burg Hozenzollern is zeer de moeite waard.
René Goeman, 11-8-2014
Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
Familie F., 7-8-2014
Behalve broodjes op de camping, kun je ook bij de bakker in Simmersfeld broodjes krijgen. Verder is het leuk om een vuurpan/korf aan te steken en braadworsten boven het vuur klaar te maken.

Heco, 26-7-2014

Het begin van de camping is zeer netjes met mooie groene en grote kampeerplaatsen. Maar zodra de stacaravans beginnen is het droefenis.

Voor kampeerder die voor de rust gaan en geen luxe verwachten is dit een perfecte camping.

Ondanks onze minpunten hebben wij het hier erg gezellig gehad echter is dit voor ons geen camping om nogmaals te bezoeken.

N.Middelkoop, 12-7-2014

Vooral in het voor- en naseizoen kan je hier heerlijk zijn.

Wij waren met onze caravan en de plekken zijn ruim voldoende ook voor de auto en eventueel bijzettentjes

Johan Broersma, 1-10-2013

Freudenstad met zijn waterspelfontein bood bij 30+ een ideaal kinderwaterparadijs. Ook het lange vlonderpad en het Kindererlebnispfad naar de meertjes bij Kaltenbronn en de oude steden Baden Baden en Calw waren een leuke dagtocht.

Het bloten voeten pad was op een half uur rijden erg leuk om te doen met de kinderen. Onderweg is een overdekte picknickplaats en na afloop kun je je voeten wassen.

De Riesenrutsbahn in Entzklosterle was een avontuur met kinderen voorop.

mpraat, 22-8-2013
Je loopt zo van de camping naar de toren Fautsburg. De markt van Freudenstadt met al z'n (speel)fonteinen en terrassen (neem een handdoek voor de kids mee), de zilvermijn in Neubulach (Besucherbergwerk Hella-Gluck-Stollen); naast de mijn is de vleermuiswandeling hier ook heel leuk met kinderen, langs een smal stroompje. Veel grote publieke zwembaden in de buurt, Calmbach is het dichtst bij.