Camping Schwarzwald Fautsburg

Camping Schwarzwald Fautsburg
5,4

Matig

Laatste review

Na aankomst gemeld in het zeer rokerig restaurant. De eigenaar kwam snel naar ons toe, we stonden op de gang te wachten.Hij vertelde ons dat dit zijn vaste stamgasten waren die binnen zaten. Hij nam ons mee naar buiten en liep met ons mee. We mochten zelf een plaats zoeken, jaja, er was ook niemand anders ! Wij waren de enige kampeergasten. O ja,de douches zijn gratis .Ons kampeermiddel neer gezet ingeschreven in het zeer rokerig restaurant!De sigarettenpeuken lagen rondom het toilet gebouw, de trap was voorzien van veel onkruid en brandnetels. Het toilet gebouw is Vies en waarschijnlijk de afgelopen dagen niet schoongemaakt. Weekend geen schoonmaak?Voordeel van de twijfel.De vuilcontainers zaten bomvol!Na 2 dagen was er dagen was er niets schoongemaakt,terwijl sommige vaste gasten van het terrein er ook gebruik van maakten !Geen rustige omgeving veel verkeer Chemisch afstortpunt, gewoon een pijp in de grond. Dit is geen Acsi reclame

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

63 reviews over Camping Schwarzwald Fautsburg in het Nederlands

Nooit meer !! Mag geen naam hebben als camping !

Fred Mulder,
17-9-2018

De passie ontbreekt hier....

H.,
27-8-2018

We hebben een chalet gehuurd via een Outdoor B.V. Het chalet zelf was op zich prima, mooie ruimtes, prima ligging. Echter was het vies bij aankomst. Afwasmachine was niet uitgeruimd, keukenkastjes lagen vol met troep van anderen, planken in de kastjes waren vies, stofzuigen was alleen gedaan op de loopplekken, er lag overal een laag stof, de wastafel was plakkerig en douchehoek (die van zichzelf overigens prima was) voorzien van een erg smerige antislip douchemat waar de zwarte drab aan de onderkant hing :-( Kortom, eerste indruk was ronduit slecht. Na zelf knop op 0 gezet te hebben en schoongemaakt t hebben, was het een fijn chalet, met prettig terras waar we gelukkig toch zeer van onze vakantie en de prachtige omgeving hebben kunnen genieten. Camping zelf oogt verder heel verpauperd, evenals de speelvoorzieningen voor de kids. Echt jammer dat de ziel eruit is, want hier is echt iets leuks van te maken met een beetje passie. De afvalberg was erg groot.

Niet naartoe gaan

Anita,
13-8-2018

Op zich zou het een leuke camping kunnen zijn, maar het is er vies en er is veel achterstallig onderhoud, waardoor we eerder weg zijn gegaan. Het lijkt alsof ze het touristisch camperen willen ontmoedigen en alleen vaste seizoensgasten / bewoners willen houden.

Campingeigenaar aangesproken op vieze toiletgebouwen. Hij gaf honderdduizend excuses. Daarna was het nog even vies. Hem er weer op aangesproken, maar hij werd vrij grof en had ' het zelf gecontroleerd, het was perfect schoon'. De wasbakken waren duidelijk meer dan een week niet schoongemaakt (we zijn er een week geweest), de vloer werd maar 1 keer per week schoongemaakt. Muren waren vies in toilet en douche.

Speeltoestellen voor kinderen waren deels kapot en daardoor gevaarlijk. (Geen idee waarom ze niet weggehaald werden)

Het zwembad was ijskoud. Zonnepanelen op het dak van het zwembad waren duidelijk niet aangesloten.

Distels tussen de traptreden door naar het toiletgebouw

Walgelijk. NOOIT WEER

Marianne Tulp,
1-8-2018

Erg verpauperd. Heb je gereserveerd en er staan andere mensen? Pech gehad of je moet er zelf voor zorgen dat die mensen ergens anders gaan staan. Geen campingwinkeltje wat erg onhandig is in the middle of nowhere. Zoutwaterbad riekt wel erg naar chloor. Onveilige of kapotte speeldingen voor kids. Vuilnis containers overvol en stinken vreselijk. Sanitair wordt niet schoongemaakt. Geen toiletpapier. Geen of weinig schaduw op de plaatsen. Plaatsen zijn niet afgebakend. Pas je er tussen: prima anders maar kijken of er ergens anders nog n plekje is. Huisjes voor de verhuur zijn te ranzig voor woorden.Deze camping mag de naam camping niet dragen.. de ligging is mooi, maar daar heb je alles mee gezegd.

Als je het terrein oprijdt krijg je het vermoeden een al jaren gesloten camping te zien.

Overal ligt sloop en bouwafval.. losse planken met spijkers afval etc..

De afvalberg is voor veel mensen, een plek om koelkasten dozen etc etc te dumpen.

Veel vervallen "gebouwen ".

De eigenaren ofwel beheerders lijken totaal geen zin te hebben om hun gasten te verwelkomen.

Het sanitair is niet schoongemaakt in de 4 dgn dat wij daar verbleven..

Toen we het erop waagden toch maar op het zogeheten soort van terras " iets" te eten.. konden we mee doen met de grill. De keuze was zeer klein een varkenssteak een worstje en nog een varkensdingetje.. met een klein stukje stokbrood en een bord.Enige mooie is de ligging.

Geweldige camping

Olaf Beurkens,
7-9-2017

Camping ligt aan een drukkere weg maar dat is een veel uitgebreidere camping een stuk terug ook. Als je op de camping rijdt weet je dat toch? Wij hebben dit niet hinderlijk gevonden. Op de camping 3 kinderspeelplaatsjes. Sanitair hartstikke schoon en kwam een schoonmaakster elke dag poetsen. Dat het vies is is absoluut niet waar ! De rotzooi maken wij kampeerders zelf en dat doe je thuis toch ook niet ! De camping is gezellig, vuurschaal als je wil en eigenaren zijn top. Eten is eenvoudig maar goed verzorgd en de eigenaren zijn net 2 jaar daar, draaiden hun 3e seizoen, je kan ook niet alles verlangen. Heb je een 5 sterren wensenlijst moet je hier niet zijn. Kortom wij komen zekers terug !!!!

Nooit meer

Familie,
31-8-2017

Prachtige ligging maar vlak langs drukke weg. Snachts erg storend. Alles vies en verouderd. Erg jammer van deze potentieel supercamping.

Super vakantie ever!

Saskia Peeters,
24-8-2017

Wij zijn met ons jonge gezin met kleine kids op de camping gekomen na een week vakantiepark. Dat park was puin en wij wilden eigenlijk naar huis. Maar we besloten nog een paar dagen op een campung door te brengen, het enige wat nog te huur was, was een Safaritent. Deze was geweldig, volledig ingericht en voor kids zeer ideaal. De eigenaren waren super vriendelijk, behulpzaam en vooral erg druk voor hun gasten. Het was gewoon luxe kamperen en ja dat moet je ook kunnen. Wil je eigenlijk in een huisje en ga je vanwege het geld een Safaritent boeken, dan moet je niet zeuren. Wij hebben met z'n allen genoten. Dank jullie wel voor deze fantastische tijd en het heerlijke eten!

Never nooit meer!!

Agnes,
19-8-2017

Slechte ontvangst, we waren eigenlijk te vroeg...tja, na een autorit van 6,5 uur en een boeking verwacht je een ontvangst binnen met een kop koffie, helaas werden we buiten te woord gestaan want eigenlijk waren we te vroeg...naja...toch werd ons de weg gewezen naar ons 4 pers. safaritent eenmaal binnen was het erg vies, gebruikte bestek wat niet afgewassen was, veel rommel op de vloer en bij het opmaken van de bedden vielen er vieze doekjes uit de dekens. Toen toch besloten om een klacht in te dienen er zou een schoonmaakster komen, deze kwam vrij snel en gaf ons schoon beddengoed, voor de rest kon ze weinig voor ons doen, ook zei gaf toe dat deze tent eigenlijk niet meer schoon te krijgen is. De vloer plakte zo erg dat als je te lang stil bleef staan je uiteindelijk niet meer los kwam. Geen opbergruimte voor kleding e.d en na een flinke hoosbui was de tent nat van binnen, we zouden 12 dagen blijven maar zijn uiteindelijk na 5 dagen weer richting huis gegaan. Tevens was er niets te doen voor de kinderen, geen speeltuin en een zwembad die stuk was. 3 jaar geleden hier ook geweest in een gehuurde caravan en toen een supervakantie gehad met een andere eigenaar.....maar nu?! Nee!! Ons zien ze hier nooit weer!! Helaas hadden we onze vakantie heel anders voorgesteld, hard voor gewerkt en erg naar uitgekeken. Dat we niet op een 5 sterren camping terecht kwamen wisten we...maar dit??? Jammer!!

Heerlijke vakantie gehad

Dorinde,
12-8-2017

De eigenaren van deze camping zijn heel meegaand en er is vrijwel niets onmogelijk. Als campeerder heb je de vrijheid om tent of caravan zo neer te zetten als jij zelf wilt; naar de beek, de weg of haaks, het maakt allemaal niets uit. De gemoedelijke sfeer die de eigenaren verspreiden, vonden wij terug bij de meeste campeerders. Leuke gesprekken en gezelligheid bij het kampvuur. Ook honden zijn meer dan welkom. De Gaststätte heeft een mooie kaart met eenvoudige gerechten die zeer schappelijk geprijsd zijn. En het smaakt ook nog eens heerlijk! We zijn een paar jaar terug ook hier geweest, en het viel me op dat er aandacht aan het sanitair besteed was. Alles is schoon en je hebt voor het douchen(heel fijn!) geen muntjes nodig. Tja, kan ik ook een minpuntje verzinnen? Ok, door de zomerdrukte was men niet aan grasmaaien toegekomen, dus dat was misschien wat langer dan gewenst. En door een blikseminslag was het zwembad kapot. Maar aangezien wij de sfeer veel belangrijker vinden, komen we hier zeker weer eens terug!

Gastvrije gemoedelijke camping

Fleuro van den Bogaard,
24-7-2017

Camping Faustburg is een kleine familie camping. Maarten en Silva zorgen er voor dat je een prettig verblijf hebt. De ligging met uitzondering van de doorgaande weg is prachtig. Zwembad is helaas stuk. Zou fijn zijn als daar wat aan gedaan wordt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwarzwald Fautsburg in Bad Wildbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwarzwald Fautsburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.