Camping Schwarzwald Fautsburg

7,9

59 reviews over Camping Schwarzwald Fautsburg in het Nederlands

Geweldige camping

Olaf Beurkens, 7-9-2017

Camping ligt aan een drukkere weg maar dat is een veel uitgebreidere camping een stuk terug ook. Als je op de camping rijdt weet je dat toch? Wij hebben dit niet hinderlijk gevonden. Op de camping 3 kinderspeelplaatsjes. Sanitair hartstikke schoon en kwam een schoonmaakster elke dag poetsen. Dat het vies is is absoluut niet waar ! De rotzooi maken wij kampeerders zelf en dat doe je thuis toch ook niet ! De camping is gezellig, vuurschaal als je wil en eigenaren zijn top. Eten is eenvoudig maar goed verzorgd en de eigenaren zijn net 2 jaar daar, draaiden hun 3e seizoen, je kan ook niet alles verlangen. Heb je een 5 sterren wensenlijst moet je hier niet zijn. Kortom wij komen zekers terug !!!!

Nooit meer

Familie, 31-8-2017

Prachtige ligging maar vlak langs drukke weg. Snachts erg storend. Alles vies en verouderd. Erg jammer van deze potentieel supercamping.

Super vakantie ever!

Saskia Peeters, 24-8-2017

Wij zijn met ons jonge gezin met kleine kids op de camping gekomen na een week vakantiepark. Dat park was puin en wij wilden eigenlijk naar huis. Maar we besloten nog een paar dagen op een campung door te brengen, het enige wat nog te huur was, was een Safaritent. Deze was geweldig, volledig ingericht en voor kids zeer ideaal. De eigenaren waren super vriendelijk, behulpzaam en vooral erg druk voor hun gasten. Het was gewoon luxe kamperen en ja dat moet je ook kunnen. Wil je eigenlijk in een huisje en ga je vanwege het geld een Safaritent boeken, dan moet je niet zeuren. Wij hebben met z'n allen genoten. Dank jullie wel voor deze fantastische tijd en het heerlijke eten!

Never nooit meer!!

Agnes, 19-8-2017

Slechte ontvangst, we waren eigenlijk te vroeg...tja, na een autorit van 6,5 uur en een boeking verwacht je een ontvangst binnen met een kop koffie, helaas werden we buiten te woord gestaan want eigenlijk waren we te vroeg...naja...toch werd ons de weg gewezen naar ons 4 pers. safaritent eenmaal binnen was het erg vies, gebruikte bestek wat niet afgewassen was, veel rommel op de vloer en bij het opmaken van de bedden vielen er vieze doekjes uit de dekens. Toen toch besloten om een klacht in te dienen er zou een schoonmaakster komen, deze kwam vrij snel en gaf ons schoon beddengoed, voor de rest kon ze weinig voor ons doen, ook zei gaf toe dat deze tent eigenlijk niet meer schoon te krijgen is. De vloer plakte zo erg dat als je te lang stil bleef staan je uiteindelijk niet meer los kwam. Geen opbergruimte voor kleding e.d en na een flinke hoosbui was de tent nat van binnen, we zouden 12 dagen blijven maar zijn uiteindelijk na 5 dagen weer richting huis gegaan. Tevens was er niets te doen voor de kinderen, geen speeltuin en een zwembad die stuk was. 3 jaar geleden hier ook geweest in een gehuurde caravan en toen een supervakantie gehad met een andere eigenaar.....maar nu?! Nee!! Ons zien ze hier nooit weer!! Helaas hadden we onze vakantie heel anders voorgesteld, hard voor gewerkt en erg naar uitgekeken. Dat we niet op een 5 sterren camping terecht kwamen wisten we...maar dit??? Jammer!!

Heerlijke vakantie gehad

Dorinde, 12-8-2017

De eigenaren van deze camping zijn heel meegaand en er is vrijwel niets onmogelijk. Als campeerder heb je de vrijheid om tent of caravan zo neer te zetten als jij zelf wilt; naar de beek, de weg of haaks, het maakt allemaal niets uit. De gemoedelijke sfeer die de eigenaren verspreiden, vonden wij terug bij de meeste campeerders. Leuke gesprekken en gezelligheid bij het kampvuur. Ook honden zijn meer dan welkom. De Gaststätte heeft een mooie kaart met eenvoudige gerechten die zeer schappelijk geprijsd zijn. En het smaakt ook nog eens heerlijk! We zijn een paar jaar terug ook hier geweest, en het viel me op dat er aandacht aan het sanitair besteed was. Alles is schoon en je hebt voor het douchen(heel fijn!) geen muntjes nodig. Tja, kan ik ook een minpuntje verzinnen? Ok, door de zomerdrukte was men niet aan grasmaaien toegekomen, dus dat was misschien wat langer dan gewenst. En door een blikseminslag was het zwembad kapot. Maar aangezien wij de sfeer veel belangrijker vinden, komen we hier zeker weer eens terug!

Gastvrije gemoedelijke camping

Fleuro van den Bogaard, 24-7-2017

Camping Faustburg is een kleine familie camping. Maarten en Silva zorgen er voor dat je een prettig verblijf hebt. De ligging met uitzondering van de doorgaande weg is prachtig. Zwembad is helaas stuk. Zou fijn zijn als daar wat aan gedaan wordt.

De reviews die ik lees zijn sterk overdreven. Als je weinig aan je vakantie wil besteden en denkt je wil op een 5 sterren camping zitten moet je dit ook doen. Mensen leggen de lat wel erg hoog en doen vriendelijk in het gezicht van de eigenaren en achter hun rug wordt een negatieve review geschreven. Dit doet mij als echte kampeerder echt zeer. De mensen doen hun best, zijn net gestart en hebben het zo overgenomen. Je moet eerst verdienen en dan kun je pas zaken aanpakken. Geef die mensen gewoon de kans om zaken aan te pakken en hou commentaren voor je. De menukaart is best uitgebreid en heeft men ook verse produkten zoals sla, ijs, soep etc, en zelfs vegetarisch! Daar hoor je niemand over. Vraag anders naar de mogelijkheden dat hebben wij ook gedaan. Ben je een gezonde eter bestel je toch iets gezonds, vraag erom en oordeel niet achteraf. Ik ga zekers terug en ben er van overtuigd dat zaken in de komende jaren verbeterd worden maar dit gaat stapsgewijs of brengen jullie zakken vol met geld voor deze aardige mensen? Hou op met dit soort commentaar te leveren. Ik word hier een beetje naar van. Camping Fautsburg ga door met de opbouw, wij komen zeker terug !!!

Geen aanrader

linda, 8-11-2016

Wij zijn hier 2 nachtjes geweest. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken/vinden.

De eigenaren doen ongelooflijk hun best vooral met kletsen maar niet aan de camping. Het sanitair was volgens mij wel net nieuw. Toch was het de vloer erg vies, veel haren en rommel. De wç's waren wel schoon. Verder voelde het voor ons allemaal wat troosteloos aan. We kwamen aan en toen waren ze net bezig in het restaurant. Daarom gingen wij ook gelijk maar eten. De keuze was erg beperkt: alleen maar patat en een stuk vlees, schnitzel of wordt erbij. Omdat de leverancier geen aardappelen had geleverd. Op zich voor een keer niet erg, maar zelf houden wij van iets gezonder eten. Je zou zeggen dat het door de beperkte keuze vrij vlot gaat. Maar wij hebben 1 uur gewacht op onze bord friet en braadworst. Terwijl er 1 tafeltje voor ons was... Er wordt door de eigenaar veel gerookt en gepraat. Het zijn gezellige mensen, maar het is gewoon wat rommelig en smoezelig. Daardoor waren wij eigenlijk blij toen we wegreden. De camping ligt aan een doorgaande weg. Je hoort de auto's en motors zeker wel. Maar wij hadden daar geen last van.

Opstartende camping

Sib, 28-10-2016

Goed ontvangst, vriendelijke mensen. Roken is niet zo'n probleem aangezien ze dat gewoon buiten of in het aparte binnengedeelte doen.

Leuke hond ook.

De camping is langs een weg die je wel hoort. Dat is zo, dat zie je op de kaart en dat lees je ook in de reviews. De prijzen zijn daar wel naar, het is een van de goedkopere campings.

Je kunt er ook eten, en dat is gewoon goed voor een goede prijs. Verwacht geen top restaurant, maar het is makkelijk en gewoon een leuk extraatje bij een camping.

Het sanitair was prima, alleen was het wc-papier af en toe op. Maar het is een camping, dus dat hebben we zelf ook wel bij.

Het afval werd inderdaad in die periode niet opgehaald o.i.d. het was een soort mini-vuilnisbelt achter het toiletgebouw. Maar niet heel veel last van gehad.

Enige echte nadeel vonden wij niet het verkeer, maar het gepraat en geroep van andere campinggasten tot een uur of 1-2 's-nachts. Dat is storend als je wilt slapen en daar werd volgens mij totaal niet op gecontroleerd. Als een goede nachtrust belangrijk voor je is, is deze camping misschien niet voor jou.

Drukke weg, vreemde manier van ontvangen

Meindert, 21-8-2016

Na heel lang zoeken eindelijk de camping gevonden. Met wat hulp van andere Nederlanders (andere nationaliteiten waren er niet) de receptie gevonden. Wel 10 keer gehoord dat het eigenlijk ruhe-tag was (wil je gasten ontvangen of niet?). Vervolgens in bijzijn van ons wordt er een sigaret op gestoken (niet bepaald netjes) en kunnen we een plek uitzoeken.

De weg, die zou je niet horen, nou met langsdenderend vrachtverkeer en optrekkende motoren, is dat niet bepaald waar.

En 30 euro is dan gewoon duur, voor een gezin met een normale tent en 1 kind van 6 jaar.

Snel besloten alleen de buitentent, matjes en slaapzakken uit te pakken en de volgende ochtend zo snel mogelijk iets anders gezocht. Het aangeraden gasthof in naburig dorp had inderdaad best goed eten, de beloofde bediening was niet echt top.

Het sanitair was trouwens wel helemaal in orde. Als deze camping was dichter bij een grote (snel)weg zou liggen, zou het okay zijn op doorreis, maar niet voor een langer verblijf, ondanks de prachtige omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwarzwald Fautsburg in Bad Wildbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwarzwald Fautsburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schwarzwald Fautsburg scoort een 7.89 uit 10 op basis van 60 reviews.