Pension Landhaus Gruben

PensionWeer vandaag28°14°

2 reviews over Pension Landhaus Gruben in het Nederlands

Fantastisch, een zeldzame gastvrijheid!

Albert Schallenberg
26-9-2016

Hele lieve gastvrije mensen zijn Milka en Holger.

Ze hebben echt alles voor ons gedaan wat mogelijk was.

Omdat het boven op de Sommerberg ligt en er kabelbaan naar boven gaat hebben ze voor de gasten voordelige tickets klaar gelegd, die naar behoefte kunt pakken en aan het einde van het verblijf kunt afreken.

Verder is het ontbijt bijna allemaal biologisch en Milka bijna allemaal zelf gemaakt.

De keuze is bijna niet te bevatten zoveel variaties en je hebt denk ik wel 6 weken nodig om alles te proeven!

Ook het brood bakt Milka elke morgen zelf en ze nodigt je zelfs uit om voor tussen de middag brood en beleg mee te nemen!

De boterhamzakjes liggen voor je klaar.

Waar vind je dat nog?

Wij gunnen deze mensen het succes wat ze verdienen en komen zeker nog een keer terug!

Jammer dat we op doorreis waren en er maar 2 dagen verbleven.

Minpunten konden we echt niet vinden!

SUPER AANRADER

W.Keizer
17-10-2014

Super aanrader!!!!!!!!!!!!!!!

Ons verblijf in het "Landhaus Gruden" was buiten gewoon.

Zoveel hartelijkheid en zoveel service hebben wij nog niet eerder mee mogen maken, werkelijk buiten gewoon.

Ongelimiteerd handdoeken, fruit, lunch mee voor tussen de middag. Alles geheel zonder extra kosten. Ook nog kortingsbonnen/kaart voor de "bergbaan" , bus, trein, gebruik van de welness in Bad Wildbad was inbegrepen.

Het Landhaus ligt op een prachtige plek. Binnen een tiental meters loopt men zo het "Zwarte woud" in, waar prachtige wandelingen zijn uitgezet.

De wandelkaart kan men weer gebruiken van het Landhaus.

Ook zijn er dicht in de buurt restaurants waar men s' avonds prima kan eten.

Al met al een AANRADER van de bovenste plank.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landhaus Gruben in Bad Wildbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landhaus Gruben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Landhaus Gruben scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.