Reviews over Bad Urach

Prima camping voor rustzoekers.

EMMA Houten,
    30-8-2018

Mooie camping met een slagboom die dichtblijft tussen 13.00 en 15.00. Erg onhandig. Prachtige omgeving erg toeristisch maar niet storend. Broodjes service. Komen zeker terug.

Prima, rustige camping.

Ruud,
    9-7-2018

Rustige camping in een prachtige omgeving. Veel wandel- en fietsroutes in de buurt.

Klein restaurantje aanwezig met betaalbare Duitse gerechten. Sanitair eenvoudig, maar schoon. Kortom prima vertoeven voor een weekje.

Verrassend leuke camping in mooie omgeving

pauliengm,
    11-8-2015

We verbleven met onze twee zoons (7 en 5 jaar) de eerste 5 dagen van onze vakantie op deze camping. We wilden Legoland bezoeken (1 uur rijden) en zochten een kleine, rustige camping in de natuur om een beetje bij te komen van alle werkstress van het afgelopen jaar. Deze camping voldoet zeker hieraan met de bomen en bergen rondom en het leuke plaatsje Bad Urach met alle voorzieningen. We stonden met onze vouwwagen op plaats 15 in een gedeelte van de camping zonder stacaravans (en dus met een wat natuurlijkere uitstraling). Onze plaats had toegang (vrij stijl) tot het riviertje (wel fris) waar de kinderen lekker in hebben gespeeld op de warme dagen. Na een flinke regenbui, was de rivier wel te ruig geworden om in te spelen. Het sanitair was prima in orde, meer dan voldoende en altijd schoon. We konden iedere dag broodjes bestellen bij het restaurant.

Gemoedelijke camping

Dennis,
    20-8-2012

Dit is een leuke camping met goed sanitair en ruime plaatsen.

Voor jonge kinderen is het een leuke camping met een beekje, dieren (pony's, geiten e.d.) en een speeltuin. Voor oudere tieners is er niet veel te doen. Het zwembad van Bad Urach is 5 minuten rijden er erg mooi met glijbanen en duik planken.

Vakantiehuisje voor 2 personen

Luc,
    4-7-2012

Haus "Am Schönblick" is gelegen op de flank van de vallei op ongeveer 1,5 km. van het centrum. Het uitzicht vanop het terras is prachtig. Het huisje is uiterst rustig gelegen, netjes en comfortabel ingericht. De eigenares is zeer vriendelijk en behulpzaam en verschaft een schat aan toeristische documentatie.

Bad Urach scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews