Hotel Berlin`s KroneLamm

Hotel Berlin`s KroneLamm
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Berlin`s KroneLamm voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Berlin`s KroneLamm in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Voor herhaling vatbaar.

René
1-3-2018

Prima kro's (hotels), een uitstekende planning, heerlijk land

Prachtige ligging, uitstekend ontbijt

Chris
23-2-2016

Vernieuwde kamer met adembenemend dalzicht. Zeer uitgebreid ontbijt. Ruime keuze voor het avondeten (in HP). Bar helaas niet altijd bemand (eerste 2 dagen ruim 20 min. tevergeefs gewacht). Eten gevarieerd, maar als het gourmetrestaurant open is, voel je dit in de zaal (meer chaotisch, eten niet steeds warm). Goede ligging om de streek te bezoeken, al zijn de meeste gasten hier voor de wellness.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berlin`s KroneLamm in Bad Teinach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berlin`s KroneLamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berlin`s KroneLamm scoort een 9.48 uit 10 op basis van 749 reviews.