Reviews over Bad Teinach

Prachtig hotel in mooi gebied

Carolien,
    12-8-2018

Bij aankomst dacht ik mwah.. de ligging is niet bijzonder en het kost wat moeite om de auto te parkeren. de kamer met prachtig uitzicht maakt alles goed! Wel om vragen bij boeken want je kunt ook boven het zwembad uitkomen of aan de zijkant van het pand. Het personeel is geweldig en doen hun uiterste best om jouw het perfecte vakantie gevoel te geven.

Familie kamer gaat uit van een kind en bij 3 volwassenen slaapt er een op een bank of klapbed. Voor volwassene niet optimaal.

Voor herhaling vatbaar.

René,
    1-3-2018

Prima kro's (hotels), een uitstekende planning, heerlijk land

Prachtige ligging, uitstekend ontbijt

Chris,
    23-2-2016

Vernieuwde kamer met adembenemend dalzicht. Zeer uitgebreid ontbijt. Ruime keuze voor het avondeten (in HP). Bar helaas niet altijd bemand (eerste 2 dagen ruim 20 min. tevergeefs gewacht). Eten gevarieerd, maar als het gourmetrestaurant open is, voel je dit in de zaal (meer chaotisch, eten niet steeds warm). Goede ligging om de streek te bezoeken, al zijn de meeste gasten hier voor de wellness.

Aardig hotel!!

Maaike Schoonaard,
    24-4-2012

Net terug van 4 nachten in hotel Teinachtal. Aardig hotel, goeie bedden, schone kamers & vriendelijk personeel. Eten was een beetje eentonig en het ontbijt karig, maar op zich best te doen. De ligging van het hotel is centraal in het Zwarte Woud maar niet gezellig in een dorpje. Je moet echt de auto pakken om ergens te komen. Treinstationnetje ligt wel vlakbij! Leuk om te doen en je bent binnen no time in andere mooie dorpjes....

Bad Teinach scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews