Hotel Villa Medici

4 reviews over Hotel Villa Medici in het Nederlands

Ontzettend mooi hotel.

Michel Mester
22-8-2016

Mooie,grote,luxe kamers. Veel voorzieningen waaronder Gym,sauna en mooie tuin. Prima als tussen stop vanuit Italië naar nl.

Super goed ontbijt.

Als er een bruiloft is vraag dan om een kamer aan de andere zijde van het hotel en je hebt nergens last van

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

goed gelegen hotel

H.S uit Enschede
27-6-2016

Goed gelegen hotel, kamers passen bij het hotel en zijn groot. 10 minuten lopen van het centrum. veel restaurants en cafés rond het grote plein waar ook veel koetsen vertrekken voor 50 euro voor 4a5 personen. De rondvaart boot a 8 euro is de moeite zekers waard zo zie je de stad heel anders. Een bezoek aan het begeinhof bij de nonnen is zeker de moeite waard. wij hebben een rondleiding gedaan met de stadsgids is ook aan te bevelen zo hoor je wat meer over de geschiedenis. Een aanrader is een bezoek aan het oudste Caffè restaurant uit 1854 deze ligt als je het hotel uitloopt lnks en de eertse straat weer links, het ligt dan direkt rechts.let op het sluit al om 22.00 uur op zterdag avond. kortom een prima hotel.

Wat een Luxe

winkel
19-7-2012

Gelukkig geen feest of bruiloft! Als je een kamer vraagt neem dan met balkon. Deze zijn veel luxer. Ontbijd was echt super. Schitterend hotel. Hele kleine kinderen horen thuis in bed. Wij nemen deze hotels omdat er geen kleine kinderen zijn!

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Teleurstelling

Fam. van den Berg
4-7-2010

Na 8 uur te hebben gereden vanuit Italie kwamen we om 16:00u aan in dit hotel wat we van tevoren hadden gereserveerd. Bij aankomst werd ons al medegedeeld dat het wat lawaaiig kon zijn i.vm. een bruiloft. We kregen met ons zoontje van anderhalf een kamer op de 1e verdieping schuin boven de feestzaal. Na onze bagage op de kamer te hebben gezet wouden we wat drinken in de tuin op het terras aangezien het 33gr. was. Echter kon dit niet vanwege de bruiloft. Ook de bar was afgehuurd en ook konden we niet eten in het restaurant. Wel konden we een drankje krijgen op onze kamer waar het ook zo'n 33gr. was!!!. We hebben snel onze spullen gepakt en zijn naar een hotel gereden waar we wel lekker op het terras konden zitten. Dus pas op, het hotel ziet er mooi uit maar als er een bruiloft of ander feest is, is dit geen hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Medici in Bad Schönborn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Medici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.