Hotel Häfner

Kinderhotel, MotelWeer vandaag18°2°
Hotel Häfner
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Häfner voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Häfner in het Nederlands

Goed overnachtingshotel voor doorreis

corrie de rruiter
28-6-2011

Op onze reis naar Oostenrijk overnachtten we 1 nacht in dit hotel. De kamer was netjes en schoon. Het ontbijt was eenvoudig maar voldoende. De nabije omgeving was parkachtig en mooi verzorgd. In dit park ontdekten wij een leuke eetgelegenheid. Een goed hotel om op een doorreis naar een verdere bestemming te verblijven.

nooit meer

rene en yvon
2-1-2011

na vertrek vanuit italie (genua) s avonds om 8 uur aangekomen bij het hotel. Alles was donker en het hotel bleek gesloten. Via de bel aan de deur van het hotel, vertelde iemand ons dat we naar een dependance een aantal straten verder op moesten. `in brievenbus aan de deur lag onze sleutel. Er was geen restaurant of bar. Dus we konden niets eten of drinken. `Terwijl dit wel telefonisch vooraf besteld was. De kamers waren oud en muffig. In de dependance bevonden zich 2 oudere echtparen van rond de tachtig. ook zij konden niet aan eten of drinken komen. De volgende ochtend was er een ontbijt in een kamertje. Ik sprak de eigenaar erop aan dat dit geen hotel was, waarvoor ik betaald had. Hij werd erg boos en zei dat hij voor zo weinig klanten geen hotel open hield. We hadden toch een bed gehad en daarmee was de kous af. `geld terug was er niet bij, we hadden via internet geboekt en betaald. `kortom niet doen dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Häfner in Bad Schönborn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Häfner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.