Appartement Am Sonnenhang

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Am Sonnenhang

• 8brie'tje22-02-2010

top vakantie!

Eigennaar van het appartementen complex was erg vriendelijk! Je moet van te voren bellen naar de eigennaar, want dat wacht hij of zij je op.. Je wordt netjes begeleid naar je kamer en verteld nog het één of ander. Het appartement zag er netjes uit! Vrij veel ruimte en ook nog een lekker terrasje. Naar Zürich is makkelijk te doen, je bent er in ong. 1 uur. Ook de bergen in is lekker dichtbij! Locaties zoals Titisee, schaffhauzen en Feldberg zijn zeker de moeite waard.. Het was een top vakantie en is zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Martijn05-01-2009

Prima appartement voor een week

Wij zijn hier 7 dagen geweest, ligging is prima, centrum dichtbij. Apparatement/kamer is goed onderhouden, geen vieze dingen (haren,schimmels)aangestroffen. Eigenaar van het appartment kun je gewoon s'nachts uit haar nest bellen als je in de nacht aankomt, doet ze niet meoilijk over. Basel is 30 minuten rijden, kun je leuk shoppen. Ook de Alpen (met bergen van 3000 meter) is 2 uurtjes rijden (Andermatt). Kortom, prima vertoeven voor een weekje.

Gereisd met partner in januari 2009

0 tips over Appartement Am Sonnenhang