Hotel Kurhotel Alexa

Met vrienden

Een aanrader

Hofman
7-10-2018

Heerlijk hotel, met een gastvrije ontvangst! De ligging was mooi op wandelafstand van de stad!

Lekker gegeten in het hotelrestaurant!

Mooi hotel! Een aanrader!

E.Smittenberg
10-6-2018

Mooi, netjes hotel, op loopafstand vd mooie stad. Vriendelijke ontvangst en lekker eten!

Mooi hotel met een super service

Cindy
14-5-2016

Kurhotel Alexa is rustig gelegen in het mooie stadje Bad Mergentheim. De familie Schultz is ontzettend klantvriendelijk, wat een service, niets is Frau Schultz te veel voor de gasten! Bij mooi weer kun je heerlijk in de tuin ontbijten. Het hotel beschikt daarnaast over een leuke wellnessruimte, met sauna, stoombad, stortdouche en rustruimte waar je gratis gebruik van kunt maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Kurhotel Alexa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kurhotel Alexa in Bad Mergentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kurhotel Alexa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.