Hotel Granfamissimo

Hotel Granfamissimo
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Granfamissimo voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Granfamissimo in het Nederlands

Goed hotel in gezellig stadje

Michel
25-11-2014

Op de terugreis één nacht geslapen in het hotel. Was niet erg druk in het hotel, zodat we lekker alleen gebruik konden maken van het zwembad. Kamers waren niet erg luxe, maar gewoon goed. Badkamer is erg simpel. Het hotel is een enorm complex en vooral geënt op kleine kinderen. Die lopen dus in grote getale rond in dit hotel, wat de rust niet echt ten goede komt. Maar als u geen kinderen hebt is hotel een goede uitvalbasis om het bloemrijke Kurpark te bezoeken (voor 14 uur en na 17 uur gratis) of naar het alleraardigste stadje te gaan waar we lekker hebben gegeten op het pittoreske marktpleintje. 's Ochtends was er een ontbijt met alles erop en eraan. Van cappuccino tot vele lekkere broodjes en warme hapjes tot een mand vol sinaasappelen waarvan je zelf verse sinaasappelsap kon persen.

's Avonds is er in de omgeving van het hotel niets te doen, hotel ligt op 3 kilometer van centrum van Bad Mergentheim in een buitenwijk.

Goed Hotel

Boekhout, N.
26-5-2013

Goed Hotel, alleen soms chaotisch, geen verschil tussen al-inclusive en de overige gasten. Geen controle hierop. Het beloofde gratis internetcafe was niet aanwezig. De cocktail avond en de obst-salat op woensdagmiddag ging niet door???. Mooi zwembad en voor kinderen een prima hotel met veel activiteiten. Diner en onbijt in buffet vorm was kwalitatief goed en ruim voldoende. De gratis Bierproeverij avond was erg erg leuk. Het optreden van het waterorgel in het cultuurpark om 22:00 uur beperkte zich slechts tot 1 stukje muziek van ca 8 minuten hetgeen wel erg kort is..

Heerlijk hotel met kinderen!

Marcelle
17-7-2009

Heel fijn hotel voor gezinnen, ook als je meer dan 2 kinderen hebt passende kamers!

We hebben een aantal aanbieders voor Granfamissimo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Granfamissimo in Bad Mergentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Granfamissimo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.