Hotel Flair Weinstube Lochner

7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Flair Weinstube Lochner voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Flair Weinstube Lochner in het Nederlands

1x is genoeg

Schieveen,
18-5-2018

Prima kamer. Internet slecht op de kamer. Viel vaak weg. Avondeten en ontbijt goed. Wij hadden een goede kamer met mooie moderne badkamer. Personeel zeer vriendelijk. Dorp zelf niets te beleven. Bad Mergentheim wel aardig.

Gereisd met partner in mei 2018

zeer goed,hard werkend personeel

charliechaplin
15-9-2016

in dorpje zelf niet veel te zien, in de omgeving des te meer

Gereisd met vrienden in september 2016

geweldig

J.P.Lindhout
6-10-2015

Geweldig Kamer 72 was groot en gezellig

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

Het ontbijt was prima en ook het avondeten was dik in orde

Gereisd met vrienden in oktober 2015

aardig

I. van Klaveren
13-7-2012

Hotel ligt in het midden van een klein plaatsje met een bakker en een slager die kaas en wijn verkoopt

Niet alle kamers zijn per lift bereikbaar. Onze kamer klein maar netjes ingericht,1 gemakkelijke stoel en 1 bureaustoel. Badkamer klein en zeer gedateerd. Bedden zeer goed en linnengoed schoon. Na 3 nachten schoon linnengoed.Elke dag zo nodig schone handdoeken. Wel gehorig. Ontbijt en diner met saladebuffet goed ook de specialiteiten buffetten goed. Leuk uit eten op de Weinberg. Personeel behulpzaam en zeer vriendelijk. Excursies mooi en leuk. Facultatieve lunches goed zeker de laatste dag. Een warme 3 gangen lunch.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Fijn relaxed hotel

janschalks
3-10-2011

Het hotel ligt midden in het Weinort Markelsheim, vlakbij Bad Mergentheim, midden in de Romantische straat. Wij hadden een redelijke kamer met balkon in het nieuwe deel. Het uitzicht was niet echt bizonder. Het personeel was zeer vriendelijk, ontbijt en avondmaal uitstekend (voor ons wat oudere mensen soms teveel). Het zwembad was lekker warm, 30 graden. De Spa was tegen betaling (een minpuntje). Ligging is aan de hoofdstraat, maar daar merk je niets van Erg rustig.

saai en oubollig

aukje en frie
25-8-2011

in het dorpje zelf helemaal niets te beleven, hotel oud, kamer wel gerenoveerd

Vriendelijke ontvangst, goede keuken,

Tio Juan
23-8-2011

In flair weinstube Lochner word je vriendelijk ontvangen, de kamers zijn licht, en schoon, goed sanitair. Een klein schoon zwembad, geopend vanaf 7.00 uur, dus even lekker voor het ontbijt een paar baantjes trekken. Ontbijt is goed, en het diner a la carte of het 3 gangen plateservice keuzemenu bij halfpension is uitstekend.

Geen 2 de keer

frensen
31-8-2010

zeer gehorige kamers.

Kleine badkamer, tapijten zijn zeker aan vervanging toe - hygienisch!

De klokkentoren mag zeker stil gelegd worden na 22u want elk kwartier wordt je gewekt de hele nacht door!!

het eten was goed en het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Zeer goed hotel

Livin Maes
7-8-2010

De eigenaars en het personeel zijn zéér vriendelijk en behulpzaam. Het hotel oogt een beetje ouderwets, maar is zéér net en de keuken is uitmuntend.

Als uitvalsbasis om te wandelen of te fietsen in het Taubertal en om de Romantische Strasse te verkennen is dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flair Weinstube Lochner in Bad Mergentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flair Weinstube Lochner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.