Hotel Best Western Premier Parkhotel

Wellness hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag32°13°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Premier Parkhotel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Premier Parkhotel in het Nederlands

Anders

Goed en modern hotel. Direct aan het Kurpark.

Terneuzenaar
30-9-2016

Goede kamer met balkon. Uitstekend ontbijt. Fijn hotel om de omgeving te gaan verkennen.

2007

Zeer mooi hotel

Bossaerts D.
8-1-2007

Zeer mooi hotel.Men heeft het gevoel dat het kuurpark de tuin is van het hotel {prachtige ligging).Rustig maar minder geschikt voor jeugd en kinderen.Er verblijven meestal 50-plussers.Ontbijtbuffet en HP.zeer verzorgd.Aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Premier Parkhotel in Bad Mergentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Premier Parkhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.