Hotel AKZENT Vitalhotel König

HotelWellness hotel, ZorghotelWeer vandaag31°8°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Vitalhotel König voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel AKZENT Vitalhotel König in het Nederlands

advies: boek enkel BB

Geen 2e keer

D .kuster
26-6-2017

Hotel is verouderd en wordt niet dagelijks schoongemaakt het avondeten is net een gaarkeuken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Vitalhotel König in Bad Mergentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Vitalhotel König zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.