Bad Mergentheim

Reviews over Bad Mergentheim

Prachtig historisch centrum

Madeleine-C2,
    24-12-2015

Onderweg naar het vakantieadres zijn we gestopt in Bad Mergenthein. De plaats ligt aan de Romantische route welke in Wurzburg begint. Het heeft een prachtig historisch centrum. Vooral op de Marktplatz met het Alte Rathaus en de Milchlingsbrunnen en de leuke winkeltjes en terrasjes. Het was ruim 35 gr dus wat gekeken, gedronken en toen gauw naar de koele auto.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Gezellige stad in mooie omgeving

Cees,
    6-9-2008

Wij vonden Bad Mergentheim een sfeervolle kleine Duitse stad. Een typisch Zuid Duids centrum met mooie barokke gevels. Daarnaast een mooi Kurpark. In de omgeving kun je prachtig fietsen over de vrijliggende fietspaden langs de Tauber. Ook kun je het nabijgelegen wijnplaatsje Markelsheim en het kasteel van Weikersheim bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2007

E

E.Verhoef,
    18-6-2007

E.Verhoef, juli 2005

Bad Mergentheim is een stadje waar je niet voor wilde dingen naar toe moet, alleen voor 2 of 3 dagen genieten van de mooie gevels in de binnenstad. Ideaal voor het combineren met de Romantische Strasse route. Ga vooral eens bij het kasteel kijken en het DeutschOrdensmuseum. En daarne genieten van een lekker diner op het DeutschOrdensplatz

Gereisd anders in juni 2007
Bad Mergentheim scoort een 7,4 uit 10, op basis van 8 reviews