Camping Park Bad Liebenzell

Camping Park Bad Liebenzell
7,2

Omschrijving
Tussen de bomen vind je Campingpark Bad Liebenzell. Dankzij de bomen is er voldoende schaduw. De camping is vooral gericht op jongere kinderen. Er is een avontuurlijke speeltuin en een zwembad met glijbaan. Je krijgt een gratis kaart voor het openbaar vervoer om het Zwarte Woud en omgeving te verkennen. Sla ook zeker Bad Liebenzell zelf niet over.
Laatste review

Wij zaten in een (gehuurde) safaritent. Deze was ruim, zeer mooi en schoon (op de BBQ na). Er zat een regendouche in, voldoende opbergruimte, bedden zijn bij aankomst opgemaakt, Bosch tassimo koffiezetapparaat (cups verkrijgbaar bij Lidl naast de camping, zeer handig ook voor overige boodschappen), het 2 persoonsbed heeft extra matrasverwarming. Deze hebben wij i.v.m. zeer mooi weer niet hoeven te gebruiken. Weinig schaduw bij tent, tip neem bij mooi weer extra parasol/schaduwdoek/zitstoel mee. Zwembad heerlijk, kunt lekker in schaduw van bomen liggen. Restaurant eenvoudig, maar goed eten, vooral hamburger de luxe. In dorpje lekkere ijssalon en pizzaria del Lago (aan heel klein meertje). Veel te doen in omgeving oa boomtopwandelpad BadWildbad, grot (oude mijn 8°!) Neubulach en vleermuispad, burcht. Verder kun je gratis gebruik maken van de trein. Oa shoppen in Pforzheim. Enig nadeel camping, was de weg/trein maar daar wenden we snel aan

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Kinderopvang

43 reviews over Camping Park Bad Liebenzell in het Nederlands

Nooit meer

Hans,
13-9-2017

Er was totaal niks te doen alles gesloten, weinig tot geen info over de omgeving.

De plaats was wel mooi het sanitair is schoon de douches schoon,maar 3min om te douchen is wel erg weinig.

Van het zwembad geen gebruik gemaakt want daar was het weer niet voor.

Personeel is ook niet de aller vrolijkste dit werd in de loop van de week wel iets beter

+Prachtig zwembad

+Supermarkt om de hoek

+Ruime plekken

+Lekkere wandelpaden vanaf de camping

-Niet heel hartelijk ontvangst en afscheid bij receptie, geen informatie met openingstijden zwembad, tips in de omgeving, ect. Medewerkers stralen geen enthousiasme uit.

-Veel jaarplaatsen waarbij de voortenten een soort circustenten op fundering zijn. Het lijken complete woonhuizen met een caravan eraan. Wij stonden tegenover een caravan waar al zeker een jaar niemand geweest was. Het onkruid stond heel hoog, dit gaf een erg armoedige indruk.

-2e sanitairgebouw erg verouderd.

-ligging aan een doorgaande weg wat veel omgevingsgeluid geeft (vooral in de vroege ochtend storend wat ons betreft)

Wandelen vanaf de camping naar de Monbachschlucht en weer terug (ca. 10 km) en midget-golven bij deze schlucht zijn de moeite waard.

Hele fijne camping

wimenjannybakker,
13-2-2017

We stonden voor de tweede keer op deze camping. We hebben genoten al was het weer niet echt bijzonder. De ontvangt is heel hartelijk. We kwamen laat aan vanwege file We werden keurig geholpen. Het sanitair is goed. De tennis baan en het schitterende zwembad gratis Net als het openbaar vervoer.

Leuk hoor twee dorpen verder naar de markt. Je kan hier schitterend fietsen De fiets mag ook mee in de trein (niet gratis) Er zijn twee supermarkten buiten de camping Onze kraan in de caravan was gebroken zelfs een mooie camping winkel in de buurt. We gaan zeker nog een keer terug

Hele slechte plek. Mooi zwembad

mirelle
19-9-2016

hele slechte plek gekregen. we stonden bij de weg. het was niet echt een plek. ( we waren met de tent). We wilde hier een week staan maar zijn eerder weg gegaan.

Ik was hier met 2 kinderen (9 en 14 jaar ) 3 pers. animatie was niet veel. (alles was in Duits )

Nederlanders hadden geen zin om om te lopen naar de wc en liepen pal voor onze tent. Zeiden niet eens goede morgen helemaal niks !!

dus we hadden weinig privacy.

Er waren wel mooie plekken, die stonden ook heel lang leeg. als men bij receptie kwam zagen we een bordje staan dat hij vol was terwijl er nog genoeg plekken was. heel vreemd. deze plekken waren steeds leeg. Ik hoorde ook dat de man van de receptie tegen mensen die aan kwamen zeggen dat ze vol waren. terwijl dat dus niet was. Man van receptie niet echt vrolijk en volgens mij had hij er geen zin in.

Sanitair was niet echt schoon en was oud. Je kon maar 3 min. douchen erg handig met lang haar (dus niet).

Zwembad was wel heel mooi dat was een plus.

Ligging van de camping is mooi maar de camping plek dus niet.

leuke camping

Tim Schouten
20-8-2016

Wij waren een nachtje op deze camping onderweg. De camping beschikt over een leuk zwembad met glijbaan en een groot kinderbad. Het restaurant was eenvoudig en de schnitzels vielen enigszins tegen. Het sanitair was krap en klein, 3 wc's en 3 douches. Voor een grote camping was het niet echt lekker. Schoon was het wel! Ze zijn bezig met het bouwen van een nieuw toiletgebouw, dus hopen om meer wc's! Verder hebben wij de plekken niet ervaren, omdat wij op een grasveld stonden dat eigenlijk geen plaatsen zijn (Dit omdat de camping vol zat). Groot pluspunt: een Lidl pal naast de camping! Minpunt: ver van de snelweg en snel vol. Kortom: leuke camping om een paar nachtjes te staan, maar niet langer.

Heerlijke week!

Sonja
19-8-2016

Bij verblijf op de camping kun je gratis gebruik maken van het openbaar vervoer in het Schwarzwald. Je kunt gratis mini-golven in het mooie park op loopafstand. Het zwembad is heerlijk en leuk en de sportvelden, speeltuin en ruime plaatsen dragen allemaal bij aan een heerlijke vakantie. Het sanitair is netjes schoon. Wij komen hier graag nog een keer terug.

Goede camping

Peke
16-8-2016

10 dagen op deze camping gestaan. Vriendelijke mensen bij de receptie. Restaurant is een grote tipi waar je redelijk kunt eten je kunt bij mooi weer ook goed buiten zitten in de bier garten. Sanitair is goed met lekkere douchen (gratis). Er zijn ruime plekken maar waar wij stonden plaats 144 en 145 waren aan de krappe kant. Broodjes halen bij de lidl is ideaal we liepen de bakker voorbij die in hetzelfde gebouw zit. Met een pasje kun je vanaf de camping zo het mooie zwembad terrein op lopen. Het zwembad ziet er keurig uit. Tafeltennis, tennisveld aanwezig op het 2e tennisveld kun je voetballen. Voor pubbers wordt er niks georganiseerd voor kleine kinderen wel.

Sieldra
5-8-2016

Met zijn vijven hebben we twee weken doorgebracht in een van de drie zeer luxe en complete safaritenten. De tent was echt geweldig, een regendouche en complete keuken, er stond zelfs een BBQ klaar. Echt heel mooi afgewerkt en dan de camping zelf, lekker klein overzichtelijk en rustig. Het restaurant van de camping was ook erg leuk en we hebben er gezellig en lekker gegeten. Het zwembad en de speeltuin waren ook super leuk, daar hebben we veel gebruik van gemaakt.. Maar wat deze camping helemaal speciaal maakt is het personeel of de eigenaar.. Wat een lieve zorgzame mensen. Mijn zoontje was zijn voebal vergeten in te pakken toen we daar thuis achter kwamen toch maar even een mail gestuurd, je weet het maar nooit... De bal was voor mijn zoon een speciale en hij was dan ook erg verdrietig. Maar we hadden niet verwacht dat deze er nog zou liggen en dat de eigenaar deze naar ons zou terug sturen zonder kosten aan ons door te berekenen. We hebben er twee heerlijke weken gehad, Super Bedankt!

Mooie safari tent

Bram
3-8-2016

Zeer luxe safari tent gehuurd met alles er op en eraan. Echter de buitenruimte was zeer beperkt en de staat van de camping was achterstelling. Fijn dat wij eigen sanitair hadden in de tent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Bad Liebenzell in Bad Liebenzell , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Bad Liebenzell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.