Hotel Rössle

Hotel Rössle

We hebben een aantal aanbieders voor Rössle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rössle in het Nederlands

Zeer gastvriendelijk hotel

Ger Vervoort
30-8-2010

Op onze doorreis van Italië naar Nederland overnacht in dit hotel, op 5 km afstand van de autosnelweg. Het is een kleinschalig hotel waar we gastvrij werden ontvangen en overnachtten in een ruime familiekamer die er bijzonder netjes uitzag. Het eten in het restaurant is van goede kwaliteit. De kok, tevens eigenaar van het hotel, en diens vrouw hebben beide ervaring op Michelinster-niveau en stralen liefde voor het vak uit. Ze heten de gasten nog écht welkom. Kinderen eten bovendien gratis mee. Dat het cijfer voor kindvriendelijkheid achterblijft is enkel omdat het geen hotel is om bijv. een week te verblijven met kinderen. Er is geen speelgelegenheid of zwembad bijv. Voor ons doel was het een heerlijke tussenstop tijdens de lange autoreis en als zodanig een mooie afsluiting van de vakantie. Voor stellen een goed hotel voor een vakantie in het Schwarzwald.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 28 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rössle in Bad Krozingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rössle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.