Hotel Waldschlösschen

Hotel Waldschlösschen

We hebben een aantal aanbieders voor Waldschlösschen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Waldschlösschen in het Nederlands

Prima hotel!

monden
28-6-2011

Dit is een uitstekend hotel voor 1 of 2 overnachtingen op weg naar Oostenrijk. Het personeel is uitermate vriendelijk en de service prima. Met de kamer was niets mis en het terras heeft een prachtig utzicht. Bovendien hebben we heerlijk gegeten.

Voor 65+

Daniëlle
27-8-2010

5 dagen geweest. Simpel familie hotel. Ontbijt was goed, net zoals de kamers. Maar het avondeten was elke keer anders ook al bestelde je hetzelfde. Weinig echte keus en de bediening was zeer onefficient. Maar wel ontzettend vriendelijk! Ligging is prima, van hieruit kun je makkelijk naar plaatsen als Baden-Baden, Karlsruhe, Pforzheim etc. Het hotel ligt heel mooi in de natuur. Maar voor langer verblijf zou ik een ander hotel kiezen in het vervolg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldschlösschen in Bad Herrenalb (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldschlösschen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waldschlösschen scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.